Hetzer
Forumguru
Op een praktische mpv als de Roomster vond ik het niet nodig om een verlagings setje te monteren. Op de fabia is het een ander verhaal , eigenlijk vind ik het persoonlijk wel een must op een Fabia, omdat hij naar mijn mening toch iets te hoog op de wielen staat.(zie foto) En omdat een verlagingsetje nu eenmaal prettiger rijd, en een optisch voordeel opleverd. Mijn eerste F-1 HB had een Eibach setje, mijn tweede F-1 combi had een Weitec setje (beide 30 mm. zie mijn fotoalbums)
Nu wil ik mijn nieuwe auto ook weer verlagen en heb ik voor mijn nieuwe f-2 combi de volgende opties,
Eibach ,verlaagd 30 mm voor en 20 mm achter kost 350 euro incl
Kw ,verlaagd 30 mm voor en achter kost 325 euro
ABT ,verlaagd 30 mm voor en achter kost 400 euro
ik had ook Koni nog in het rijtje , maar de hebben nog geen setje voor de F-2 Combi ontwikkeld.
Mijn voorkeur gaat nu uit naar KW, helemaal omdat ik weet dat naast de veren van Weitec ook de veren van ABT, Novitec etc etc uit de fabrieken van KW rollen en dus feitelijk dezelfde zijn.
ook wil ik graag voor als achter 30 mm en dan valt Eibach af.
De KW is ook nog eens het voordeligst
Prijzen zijn overigens inclusief montage en uitlijnen
Heeft er iemand nog meer suggesties en of opties? of zijn er nog meer mensen die dit overwegen
Nu wil ik mijn nieuwe auto ook weer verlagen en heb ik voor mijn nieuwe f-2 combi de volgende opties,
Eibach ,verlaagd 30 mm voor en 20 mm achter kost 350 euro incl
Kw ,verlaagd 30 mm voor en achter kost 325 euro
ABT ,verlaagd 30 mm voor en achter kost 400 euro
ik had ook Koni nog in het rijtje , maar de hebben nog geen setje voor de F-2 Combi ontwikkeld.
Mijn voorkeur gaat nu uit naar KW, helemaal omdat ik weet dat naast de veren van Weitec ook de veren van ABT, Novitec etc etc uit de fabrieken van KW rollen en dus feitelijk dezelfde zijn.
ook wil ik graag voor als achter 30 mm en dan valt Eibach af.
De KW is ook nog eens het voordeligst
Prijzen zijn overigens inclusief montage en uitlijnen
Heeft er iemand nog meer suggesties en of opties? of zijn er nog meer mensen die dit overwegen