Hij is besteld

deusjevo

Forumguru
Net de prijslijst doorgespit en volgens mij gaat 't wel lukken om een 1.2 TSI Ambition binnen m'n leasebudget te krijgen. :473:
Nu die auto nog even in 't echie zien en hopen dat m'n Octavia contract dat half januari 2010 afloopt niet met 1 jaar verlengd gaat worden door m'n baas.... :shocked:

sador

Donateur
Zo juist besteld:

Yeti 1.2 Elegance
Velgen: Annapurna
Kleur: Mato brown metallic

Levering begin januari

Nu gaat het lange wachten beginnen.

Even een update.

Wij zijn naar aanleiding van de preview van afgelopen zaterdag waar een Yeti in de kleur Rosso Brunello stond, toch van kleur veranderd.

Mevrouw Sador welke de kleur mocht bepalen heeft bij het zien van de foto's besloten dat zij net zoals ik de kleur Rosse Brunello toch iets mooier vond dan de Mato Brown kleur welke wij eerst zouden nemen.

De dealer had de Yeti al besteld, maar de kleur kon gelukkig nog veranderd worden.

Hougie

Lid
Voila,hij is voor mij ook besteld!! :)

1.2 TSI Elegance
Spitzberg velgen
Mato brown

Ineens de navi + bluetooth mee als optie genomen, net zoals de houtafwerking op dashboard.

In Belgie zou de levering voor februari 2010 zijn......dus begint het lange wachten ook voor mij!

Hougie

Lid
Hougie,

Gefeliciteerd met je Yeti.

Mooie combinatie.

Thx, jij ook trouwens!! :cheer:

Ben echt wel benieuwd want net zoals iedereen heb ik niet kunnen testrijden met de 1.2 TSI! Mijn garagehouder heeft er wel mee kunnen rijden tijdens een opleidingsdag en hij vond het een pittige motor!!
Zelf heb ik met de TDI 140pk gereden en dit was een zalige motor! Enkel vind ik de prijs wel wat duur en een 2.0 is hier fiscaal direct in een hogere schaal wat ik er nu net niet voor over heb!

cvegreen

Forumguru
Gefeliciteerd met de aankoop van een heel mooie auto, zeker met de genomen optie's zal het wel een heel leuke auto worden .

Hougie

Lid
Gefeliciteerd met de aankoop van een heel mooie auto, zeker met de genomen optie's zal het wel een heel leuke auto worden .

Dank je wel!!
Ik ben echt aan het aftellen om er effectief mee te kunnen rondrijden!!
Oh, tijdens de opendeur dagen werden er bij mijn garagehouder 5 Yeti's verkocht! Er gingen 4 benzines en 1 diesel de deur uit...

cvegreen

Forumguru
Ik kan het goed geloven dat je nu al aan het aftellen bent , tot je met je nieuwe mooie wagen kan gaan rijden .
Dat is wel vet dat er 5 auto's bij die ene garagehouder verkocht werden op 1 dag . Laat dit in nog een aantal garages zo zijn geweest en er zijn meteen een honderdtal yeti's verkocht in een vrij korte tijd. super dus voor de nieuwe van skoda.

Falcon

Donateur
Loop je dan geen kortingen en acties mis tot die tijd? Ik kan mij niet voorstellen dat in die maanden er nog apart modellen komen van de Yeti.

sador

Donateur
Gefeliciteerd ! heb 'n Yeti 1.8 4x4 silver metalic gekocht komt in mei 2010
dus nog heel wat weken wachten

Ook gefeliciteerd met je Yeti.

De 1.2 wordt pas in week 48 of 49 geproduceerd, dus maar hopen dat dit niet nog meer naar achteren wordt bijgesteld.

Ik wil hem toch wel graag met mijn verjaardag hebben.

pen

Lid
proefrit yeti

Gefeliciteerd, het gaat nu lopen met de verkoop, mijn dealer in had er vorige week 7 verkocht!!, waaronder de brillant silver van mij. Probleem voor de dealers is dat er geen "verse" demo Yetis worden afgeleverd omdat de produktie in tjechië de capaciteit nodig heeft voor de orders.

Tallguy

Forumguru
Voor mij is de kans ook heel groot dat ik een Yeti ga bestellen.
Het wordt dan of een 1.8 benzine of de 2WD diesel.

Wel is nog onduidelijk of je ook BT kan kiezen voor je GSM zonder meteen een Columbus te nemen (wat ik niet wil).

Auto komt media november bij ons op de leasesite. Dan eens kijken wat de kosten gaan worden. Kan stiekem niet wachten :grin:

Heb nu 'n Fabia Combi 1.4 prima auto alleen het trekgewicht van 800 kg is te weinig voor mijn caravan, leen als ik op vakantie ga 'n Diesel 2.0 Hdi peugeot 206 net 'n tank, maar we zijn nu toe aan de Yeti 1.8 Tsi.

Bovenaan Onderaan