Hij is besteld

Hougie

Lid
Hij komt sneller dan verwacht!

Hey allemaal

Vanmiddag telefoon gekregen van mijn garage/verdeler.......Mijn Yeti wordt deze week gemaakt en hij zou ten laatste eind van deze maand in mijn bezit moeten zijn!! :yeah:

sador

Donateur
Hey allemaal

Vanmiddag telefoon gekregen van mijn garage/verdeler.......Mijn Yeti wordt deze week gemaakt en hij zou ten laatste eind van deze maand in mijn bezit moeten zijn!! :yeah:

Mijn Yeti wordt waarschijnlijk pas in week 48 of 49 gemaakt, dus dit ddurt nog even

De speciale uitvoering dus..mooi gefeliciteerd...ik heb 'n 1.8 tsi 4x4 demo gekocht,
wij gaan er 'n caravan mee trekken...verder lees je op div. blogs dat het 'n 50+ auto is ...tja dat zij wij dus ook...mijn huidige auto is 'n fabia combi met trekgewicht 800 kg en one caravan weegt 1100 kg...

Hougie

Lid
De speciale uitvoering dus..mooi gefeliciteerd...ik heb 'n 1.8 tsi 4x4 demo gekocht,
wij gaan er 'n caravan mee trekken...verder lees je op div. blogs dat het 'n 50+ auto is ...tja dat zij wij dus ook...mijn huidige auto is 'n fabia combi met trekgewicht 800 kg en one caravan weegt 1100 kg...

Dank je wel!! Jij trouwens ook met je 1.8 TSI....

Heb voor de 1.2 TSI gekozen omdat ik denk dat deze genoeg power heeft en ik ben geen laagvlieger.....Voor de eerste keer in mijn leven ga ik voor de luxe uitvoering dus ik hoop dat het echt genieten gaat worden! Rij trouwens nu ook met Fabia Combi 1.9 TDI....

Dat van die 50+ heb ik ook gelezen....ach, laat ze maar zeggen....ik kan amper wachten tot ik (30+ :winkie:) de auto in ontvangst mag nemen!

Hougie

Lid
We zijn nu woensdag en nog steeds geen Yeti.....:407:
Blijkbaar zit er vertraging op de levering maar ik blijf optimistisch! Anders had ik tot februari moeten wachten dus....

sador

Donateur
Volgens de dealer is mijn Yeti in week 46 geproduceerd en is hij waarschijnlijk week 48 bij de dealer.

Is het toch sneller gegaan dan dat ik het eerst verwacht had.

Sta nu toch nog te twijfelen of ik hem eerder op kenteken laat zetten of dat ik wacht tot begin januari.

wat is verstandig?

Wasmachineman

Forumguru
Inderdaad, per 2 januari 2010 op kenteken. Als je er 10 jaar in rijd maakt het eigenlijk niet uit maar doe je er minder lang mee dan scheelt het toch weer een jaar !! Zo rekenen ze altijd als je weer gaat inruilen als het zover is.

Hougie

Lid
Ok daarstraks toch maar eens bij verdeler binnen gestapt....de auto zal voor volgende week zijn!! Terwijl hij volgens het computerprogramma in week 45 zou gemaakt zijn (heb het scherm gezien toen de verdeler het mij toonde en stond duidelijk 45 op), heeft hij toch maar contact opgenomen met D'Ieteren Belgium.Blijkt dat hij vorige week vrijdag, dus week 46, in Tsjechië van de band rolde!Hij wordt maandag in België verwacht......Enfin, ik moet dus nog effe geduld hebben maar hij komt der aan! :grin:

Het wordt een aqua-blue kleurige

Gisteren contract getekend.....

Het wordt de Yeti - Active+, 1.8 benzine 4 weeldrive, kleur Aqua-blue. :489:

no7pmr.jpg

Wij moeten wél "eventjes" 660 euro meer ophoesten/betalen, omdat de auto (hoogstwaarschijnlijk) pas in Januari binnen komt, waardoor er DAN Co2-belasting geheven wordt. :mad:

Volgens de dealer moet hij dat ook aan "de regering" afdragen en is daar niet onderuit te komen.
Is dat zo? :crazy:

Ergens is dat toch raar?
Want je sluit het contract toch af in 2009?

Hougie

Lid
Hij is er!

Daarnet telefoon gehad van mijn garage!
Mijn Yeti is binnen maar de papieren zijn achter en worden morgen verwacht! :489:

Ik ga seffes al een kijkje nemen om hem te aanschouwen! :yeah:

elcocheSKODA

Actief lid
Volgens de dealer is mijn Yeti in week 46 geproduceerd en is hij waarschijnlijk week 48 bij de dealer.

Is het toch sneller gegaan dan dat ik het eerst verwacht had.

Sta nu toch nog te twijfelen of ik hem eerder op kenteken laat zetten of dat ik wacht tot begin januari.

wat is verstandig?

Ik zou wachten. De auto wordt volgens http://www.nieuweautoprijzen.nl per 1 januari 2010 ook nog eens 159 euro goedkoper (dit door nieuwe BPM en CO2-heffing wetgeving).

Hougie

Lid
Hallo

Ik ben gisteren een keer naar mijn Yeti gaan kijken en mijn eerste reactie was "wauw!"...... De bruine kleur (mato brown) is echt mooi!
Morgen mag ik hem gaan afhalen en dan kan ik jullie mijn eerste indruk geven van de motor etc!

elcocheSKODA

Actief lid
Volgens de dealer moet hij dat ook aan "de regering" afdragen en is daar niet onderuit te komen.
Is dat zo? :crazy:

Ergens is dat toch raar?
Want je sluit het contract toch af in 2009?

Hier kan jouw dealer niets aan doen.
Het is namelijk een belasting die van overheidswege geheven wordt.
Staat zo ook in de kleine letters.

Hougie

Lid
Ik heb hem!

Hallo iedereen

Sinds 17 uur ben ik in het bezit van mijn Yeti 1.2 TSI.
Hij stelt helemaal niet teleur!! IK ben eigenlijk onder de indruk van de motor! Snelheidswedstrijden zal ik hier niet winnen maar hij laat zich gewillig en zonder veel moeite meegaan in het verkeer! Voor mij heeft hij dus genoeg power!
Je hoort de motor ook bijna niet draaien en daarstraks bij 130KM maakte hij niet veel meer lawaai.
Uiteraard heb ik nog maar korte stukjes gereden maar ik weet nu al dat dit absoluut een toffe wagen voor mij gaat zijn.
De navigatie is heel makkelijk te bedienen net zoals alle andere zaken zoals radio, SD-kaart, telefoon etc..... Oh ik heb een Iphone en die koppelde hij zonder problemen. Hij laadde al mijn contacten in en deze komen ook op het scherm.
Ook staat er een extra zaak in, waar ik geen weet van had, hij geeft aan wanneer te schakelen. Dit zou de chauffeur zuiniger moeten laten rijden. Zit je in een te lage versnelling, geeft hij met een pijl aan om hoger te schakelen....wel mooi extra'tje vind ik persoonlijk!

Zo, vant weekend moet ik aan de andere van het land zijn en dan ik meer zeggen over de cruise control en verbruik etc!

Groetjes

Bovenaan Onderaan