Ik heb hem!
Hallo iedereen
Sinds 17 uur ben ik in het bezit van mijn Yeti 1.2 TSI.
Hij stelt helemaal niet teleur!! IK ben eigenlijk onder de indruk van de motor! Snelheidswedstrijden zal ik hier niet winnen maar hij laat zich gewillig en zonder veel moeite meegaan in het verkeer! Voor mij heeft hij dus genoeg power!
Je hoort de motor ook bijna niet draaien en daarstraks bij 130KM maakte hij niet veel meer lawaai.
Uiteraard heb ik nog maar korte stukjes gereden maar ik weet nu al dat dit absoluut een toffe wagen voor mij gaat zijn.
De navigatie is heel makkelijk te bedienen net zoals alle andere zaken zoals radio, SD-kaart, telefoon etc..... Oh ik heb een Iphone en die koppelde hij zonder problemen. Hij laadde al mijn contacten in en deze komen ook op het scherm.
Ook staat er een extra zaak in, waar ik geen weet van had, hij geeft aan wanneer te schakelen. Dit zou de chauffeur zuiniger moeten laten rijden. Zit je in een te lage versnelling, geeft hij met een pijl aan om hoger te schakelen....wel mooi extra'tje vind ik persoonlijk!
Zo, vant weekend moet ik aan de andere van het land zijn en dan ik meer zeggen over de cruise control en verbruik etc!
Groetjes