Hij is besteld

Falcon

Donateur
Ennuh foto's graag! ;) ... Als ik dat zo hoor dan is de 1.2TSI een mooie opvolger van mijn 1.6 MPI! Maar moet nog 1,5 jaar wachten.. :(

Hougie

Lid
Ennuh foto's graag! ;) ... Als ik dat zo hoor dan is de 1.2TSI een mooie opvolger van mijn 1.6 MPI! Maar moet nog 1,5 jaar wachten.. :(

Hey Falcon

Het was al donker toen ik hem gisteren afhaalde.......vanmiddag neem ik even de tijd om enkele foto's te maken en dan post ik ze!

Captain Hook

Forumguru
Toch wel positief opvallend:
-Dat een aantal mensen de Yeti zo positief ontvangt.
-Dat de 1.2 motor blijkbaar goed voldoet
-Dat de eerste bestellingen al uitgeleverd zijn.

Leuk, om ook eens positief autonieuws te horen.

ps: zou er al chip-tuning voor de 1.2 zijn/komen? Om het gat tussen de 1.2 en 1.8 op te vullen (zolang er nog geen 1.4 is)

antonis

Nieuw lid
Besteld

Mooi te horen dat de eerste 1.2 TSI's zijn uitgeleverd. Ik heb half oktober de 1.2 TSI besteld (elegance, mato brown, panoramadak, navigatie (Amundsen), pro soundsystem). Hield deze website al even in de gaten maar kon nog niet posten.

Productie in week 51/52 en levering in week 3/4.

Ben zo benieuwd naar de 1.2, was natuurlijk een gok maar blij te horen dat de eerste reactie positief is!

Hougie

Lid
Hey
Bedankt iedereen!
Daarnet nog een ritje gemaakt en we (Yeti en ik :D beginnen beter en beter met elkaar op te schieten!
Enkele foto's kan je terugvinden onder mijn profiel!

antonis

Nieuw lid
weekje eerder

Volgens de Skoda dealer is mijn Yeti afgelopen week in elkaar gezet en wordt ie in week 2 uitgeleverd, 1 a 2 weken eerder dan gepland.

pen

Lid
Volgens de Skoda dealer is mijn Yeti afgelopen week in elkaar gezet en wordt ie in week 2 uitgeleverd, 1 a 2 weken eerder dan gepland.

Mijn Skoda dealer berichtte vandaag, dat mijn Yeti in week 49 is geproduceerd, dan is hij zo,n 2 weken onderweg, en laat ik de Yeti tot begin januari <in het vet> staan!

Levering

Wanneer is de levering van de Yeti?
Ik krijg zelf mijn Yeti op 6 januari 2010 geleverd.
Hou me op de hoogte van eventueel verbruik, en indien nodig chiptuning.

sador

Donateur
Mijn Yeti wordt op 4 januari geleverd, dus het lange wachten is bijna ten einde.

Het kenteken is al bekend.

Ze zijn nu bezig om de trekhaak en andere zaken welke ik na de tijd nog besteld heb te monteren.

Nog even geduld dus.

EdK

Forumguru
Heeft iemand ervaring met Slotwielbouten?
wil deze plaatsen op 17 inch velg op mijn Yeti
slotmoer-set Mcgard

Als je orginele skoda LM velgen hebt krijg je er een set van 4 gratis bij !
Althans dat had ik wel met mijn RR
Dus voor elke velg een afwijkende slotbout zodat het gilde iets meer moeite moet doen om deze eraf te krijgen !

THQ

Nieuw lid
Ook besteld

1.2 TSI Ambition met DSG, black Magic Pearl met Dolomite velgen en stoelbekleding Sprite Onyx Blue. Navigatie Amundsen, trekhaak, parkeer sensoren achter, dubbele laadvloer, mdi-aansluiting. Wordt begin maart geleverd. Eerste Skoda, ben benieuwd.

sador

Donateur
1.2 TSI Ambition met DSG, black Magic Pearl met Dolomite velgen en stoelbekleding Sprite Onyx Blue. Navigatie Amundsen, trekhaak, parkeer sensoren achter, dubbele laadvloer, mdi-aansluiting. Wordt begin maart geleverd. Eerste Skoda, ben benieuwd.

Zijn de prijzen voor DSG al bekend?

Ik kan ze nog niet vinden op de Skoda site.

Bovenaan Onderaan