Hij is er !!

Falcon

Donateur
Topper JC! .. Toch zou een spoilertje voor en achterop de Superb ook niet misstaan. Even vloeken in de kerk.. I know ;)

___JC___

Forumguru
Achterspoilertje heb ik voor geinformeerd. Zou geloof ik EUR 400 gaan kosten...dan maar geen achterspoilertje. ;)

VEEJAY

Forumguru
Mooie auto hoor zoals jij hem hebt samengesteld! Veel plezier ermee!

VJ

Ps. nog meer plezier na zaterdag :tongue:

Gieliovd

Forumguru
Topper JC! .. Toch zou een spoilertje voor en achterop de Superb ook niet misstaan. Even vloeken in de kerk.. I know ;)
BIGSPOILER.png

___JC___

Forumguru
Klein vraagje nog. In de hemel tussen de stoelen in zitten twee kleine lampjes. Die schijnen blauw licht op de versnellingspook. Kan je die ook uitzetten en zo ja waar doe je dat?

Dr achter zitten nog drie van die lampjes en die doen juist weer niks?!

Ik weet het, boekje lezen, maar heb ik nu ff geen tijd voor helaas.

@ JC:
De twee kleine LED (blauw achtige) lampjes zijn niet uit te zetten voor zover ik dit weet. Het is zeg maar de "sfeerverlichting" in je auto. Audi heeft dit ook in het plafond zitten. De drie lampjes die erachter zitten, "kijken" als het ware je auto in. Deze 3 lampjes zijn geen lampjes, maar de sensoren van je alarm. Deze 3 sensoren bewaken je ruimte binnenin de auto, dus daar kan je ook niets aan wijzigen !

Persoonlijk vind ik de twee "blauwachtige" lampjes echt waanzinnig mooi in het interieur. Erg sjiek.

___JC___

Forumguru
Okee dus dat zijn de sensoren van het alarm, bedankt Superb-MH.
Lampjes zijn ook erg mooi inderdaad. Moet er ff aan wennen denk ik.

LenK

Forumguru
Is wel in, die blauwe ledjes in het plafond. Ik heb het ook.
Kan ik de pook tenminste vinden (van mijn automaat :D)

Mr_McPhisto

Actief lid
Yes, dat staat echt heel mooi. Had het ook al in mijn passat en geeft een rustige sfeer in je vette blafbak. Als ik zelf in mijn dubbel M' rijd ('= Machts-Machine) staan de CATS EYES hun werk goed te doen in het donker (zoals ze heten in termen!)

Maar nog vraagjes:
Dat leer is prachtig! Werkelijk mooi. Kleur goed, maar dat in de deuren in dezelfde kleur heb je dat zelf aangegeven, of doen ze dat standaard?
En tweede vraag: ik zie dat je automatische bestuurdersstoel hebt met geheugenfunctie. Is dat ook op de buitenspiegels en is de passagiersstoel ook electrisch verstelbaar?
En hoe heet deze kleur??

Heel veel succes met jouw dubbel M!

He JC, van harte gefeliciteerd met je mooie SuperB!! Wel kleur leer is dit nou die jij er in hebt zitten? 4257 PS14 Cognac van PON of van een externe bekleder? Veel plezier in je nieuwe wagen. Mzl Bastiaan

Het is een ambition BL. Ik denk dat die chrome kapjes standaard zijn. Ik heb ze in ieder geval niet als optie besteld.
:D

Is inderdaad geen optie, maar wel pas sinds model 2010 standaard gemonteerd. Ik heb de chrome koplampsproeierkapjes los gekocht en gemonteerd, heel simpel erop te klikken, kost ongeveer 15 euro voor het setje. Samen met mijn chrome spiegelkapjes wel de moeite en nu lijkt mijn 2009 model twee druppels op de 2010 uitvoering :1761:

cvegreen

Forumguru
zo zie je maar dat je bet een beetje moeite je auto op het modeljaar van daarna kan laten lijken . Ik vind dit trouwens jammer dat er ieder jaar een kleinigheidje aangepast word omdat er dan een nieuw modeljaar kan op gekleefd worden .

___JC___

Forumguru
Mooi he dat leer. Krijg ik erg veel positieve reacties op.

Het is achteraf ingebouwd leer via de dealer. Ik kan ff niet op de naam van het bedrijf komen wat het leer erin zet, maar het is een redelijk bekende partij in Nederland. Dit is de kleur 'Tan' het lijkt op Cognac inderdaad. De deur nemen ze standaard mee. Waar ik wel specifiek om gevraagd heb is om extra stiknaden in de zitting en rugleuning. Dat geef het een extra luxe uiterlijk.

De instellingen van de stoel worden onthouden, de spiegels volgens mij niet. De passagiersstoel is ook elektrisch, maar dat was om mijn Ambition BL wel een optie.

Ga dr zeker veel plezier van hebben!
:D

beenruimte voorin

Hoi JC,
weet dat je net zo lang bent als ik.
kom nu in m'n O2 eigenlijk nog steeds beenruimte tekort voorin.

heb al een andere stoel erin gezet maar super comfortabel is het nog steeds niet.

hoe zit het met de ruimte voorin bij de S2?
zijn de stoelen beter als 4 jaar geleden?
etc.
enfin hoe zijn jouw ervaringen?

Mr_McPhisto

Actief lid
het is in ieder geval supermooi. Welke kleur is dit op je auto?
En ik kan het mis hebben, maar als jij jouw zitpositie instelt inclusief je buitenspiegels en op programma 1 zet en vervolgens jouw vrouw/vriendin/(vriend??) haha, weet ik niet sorry, zitpositie en spiegels instelt op programma 2 zet, gaan volgens mij jouw buitenspiegels ook met haar stand mee.
Vervolgens kan je een programma koppelen aan jouw sleutel! Dus als jij auto ontlockt met sleutel en bestuurdersdeur opent, gaat de zitpositie naar jouw stand met spiegels. Wil je dus in de auto stappen en zij is als laatste er in wezen rijden en ze is kleiner, zoals bij mij, hoef je niet meer als een gebakje in de auto te stappen en spiegels weer goed te zetten!
Net als dat je achteruit wil rijden en pook in R zet de rechterbuitenspiegel omlaag kan gaan zodat je perfect de stoepranden ed. kunt zien. Dan moet je spiegelverstelknopje wel op R staan!
Probeer maar es!
Succes

Bovenaan Onderaan