Het was niet mijn spiegel hé ... hij vloog gewoon in het rond . (Trouwens Lordje , sorry voor het plagiëren van uw schermafbeelding hé ... :-) het is dan ook een héél leuke foto.)
Maar om on topic te blijven : mijn voorlopige bevindingen (in vergelijking met mijn vorige wagens zijnde VW Golf / Opel Vectra / Octavia 1 / Octavia 2 )
-Radio-CD is goed (8/10) , en praktisch (niveau octavia met 8 boxen)
-Wegligging is zeer goed (9/10) . Het voelt niet of je met zo een grote wagen onder weg bent ... en hij kan wel héél erg strak door de bocht :-) .
-comfort is o.k. (7/10) gezien de sportophanging voelt het meer VW dan Audi aan.
-uitrusting is bovenmaats (11/10) voor die prijs .
-afwerking is zeer goed (8/10) ... stukken beter dan in de Octavia ... op VW-niveau.
-Ruimte ... (10/10)
-geluidsniveau binnen is o.k. (7,5/10) op VW-niveau (niet Audi en zeker niet BMW) ... een verademing na de Octavia's (waar dit werkelijk slecht was).
-motor ... voldoende krachtig voor mij (hoe halen ze het in hemels naam uit die klassieke motor die ook al in mijn Octavia's stak) ... nog zuiniger dan mijn Octavia (vanaf éérste week al !)... en zéér belangrijk ... ik hoor het héérlijke fluittoontje soms weer (zoals in mijn Oct I) :-) Het klassieke gebrom is véél minder te horen dan in de Octavia . Nice.
Kortom , ik ben momenteel zéér blij met mijn keuze !!!
:-)