Lordje,
Nee ik heb niet de 4x4 maar gewoon de 1.8 TSI combi met wat leuke extra's erop. De auto is Amathist purple met sierstrippen, sunset, 17" , busnissline, bleutooth.
Moet zeggen dat de auto heerlijk rijdt, nu pas 200 km op de teller dus naar verbruik heb ik nog niet gekeken. Ik krijg ook mijn Nokia nog niet verbonden met de carkitt, heb zelf een E71 die wel gewoon zou moeten werken.
Overigens heb ik veel negatieve geluiden gehoord over de audio, maar ik moet zeggen na de juiste instellingen qua lage en hoge tonen klinkt het echt perfect zonder gekraak. ( ja wel als ik de volume voluit draai maar dat gebeurt bij alle auto's.
De bekleding en interieur is inderdaad zwart wat veel stof aan kan trekken, maarja daar heb ik nu nog geen last van aangezien ik de auto gisteren heb opgehaald.
Auto stond bij Rijnwoud netjes in de showroom onder een doek en kreeg er een grote doos chocalade er bij ( was al gesmolten toen ik thuis kwam ) dus wel alles goed geregeld en alles uitgelegd.
Overigens moet ik nog wel even wennen aan de navigatie en andere instellingen, maaaar de navigatie op een Sd kaartje van de dealer werkt perfect qua snelheid.
Grt Marco.