DRIESMUL
Lid
Waze vond ik qua graphics minder mooi, maar gaf wel de maximale toegestane snelheid aan (Helaas niet consequent). Google maps vind ik qua graphics mooier maar geeft geen maximale toegestane snelheid aan. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Google maps en ben daar erg tevreden over.
Ik ben nog zoekende naar de kleinere verschillen tussen Amundsen (standaard Navi), Google maps, Waze en Apple maps.
De standaard Amundsen Navi vind ik best wel goed, geeft mooi alle max snelheden aan en (groot voordeel) de telefoon kan in de zak blijven. Voor simpele routes zonder files hou ik die er in.
Waze stuurde mij deze week op de N18 totaal het bos in terwijl ik alleen maar rechtuit hoefde te rijden.
Omdat ik de route goed ken, ging het toch OK. maar is natuurlijk wel een misser.
Waze is dus afgevallen voor mij.
Het gaat dus nu tussen Apple Maps en Google maps. Goede routering en Google is natuurlijk ijzersterk in het navigeren naar POI's. Je tikt gewoon de plaatsnaam in en de naam van waar je heen wilt en in 9 van de 10 gevallen gaat dat goed.
Ben nog bezig te kijken hoe google zich met Siri verhoudt.