EdK
Forumguru
Dit is toch een kortsluiting in de grijze massa die tussen de mens zijn oren zit.....dat ik met een kalere auto gewoon niet zo gelukkig zou zijn.
Wat is het doel van de wagen ? juist om individueel in een voertuig van A naar B te komen.
En dat lukt in beide gevallen.
En je zou dus gewoon tevreden moeten zijn met de optie A.
Ik kan bv heel tevreden zijn met een simpel koekje bij de koffie terwijl de ander op dat moment aan een grote mokkapunt zit..
En dan word er door andere gevraagd van, joh moet je geen mokkapunt ?
Nee ik geniet van me koekje...... en dat kan er dan niet in bij velen...
Maar ja we laten ons gek maken door de fabrikanten en hun producten die tegenwoordig allemaal een beleving blijken te zijn !!! ????
En denk dat 80% van de bevolking zich hier laat door beïnvloeden en zich daarzelf voor in de schulden steken.
En tsja als ik het woordje beleving hoor bij een product dan krijg ik al de rillingen op de rug.
en word het vaak al een reden om het dan juist NIET aan te schaffen.
Ik probeer in algemeen bij aanschaf van een auto dan ook te kijken bij opties of het voor MIJ functioneel is.
En moest nooit wat weten van stoelverwarming en zei dan gekscherend dat het slecht was voor me zaad !
Maar nadat ik nu een tweetal keren door de rug ben gegaan en na een lichamelijk zware werkdag terug naar huis rij, wel dan is het wel weer lekker dat die warmte ff me rug instraalt.
Maar goed ff inkopper voor sommige " Ik ben dan misschien ook een eigenheimer " en geen modaal persoon op deze westelijke aardkloot