Hoe ouder hoe gekker

JeSko

Forumguru
@Noord26

Ja dat zag ik, dat je nog zo jong bent, dat geeft er natuurlijk nog een hele andere dimensie aan, ik zie hoe mijn grootmoeder het nog elke dag moeilijk heeft, en die heeft grootvader verloren op zijn 74ste, dat is, hoe pijnlijk ook, nog een enigzins "aanvaardbare" leeftijd om iemand af te geven. Maar mensen die zo snel gaan, dat is vele malen erger en ik zou niet weten hoe er zelf met om te gaan.

leon-cupra

Forumguru
Je leeft maar 1 keer. Wat dat exact inhoud of iemand kan zeggen is weer een andere verhaallijn.
Is voor iedereen anders uiteraard.
Ik probeer zoveel mogelijk dromen laten uit te komen (en droom nogal veel :D). Komt er soms op neer om af en toe egoïstisch te zijn. :pardon:

De moeder van mijn schoonbroer heeft vandaag ook haar “verdict” gekregen: “probeer nog van de resterende tijd te “genieten”. Voor ons als dokters houdt het op” …. Kanker tussen de longen … al een paar jaar in behandeling … amper half in de 60 … :nono::nono:

Rosinfield

† In Memoriam
Wat het voor mij wel heeft veranderd, is dat ik sinds die tijd wel altijd rekening houd met de mogelijkheid van opnieuw zo'n gebeurtenis. Het is altijd ergens op de achtergrond aanwezig

Noord26

Forumguru
@Noord26

Ja dat zag ik, dat je nog zo jong bent, dat geeft er natuurlijk nog een hele andere dimensie aan, ik zie hoe mijn grootmoeder het nog elke dag moeilijk heeft, en die heeft grootvader verloren op zijn 74ste, dat is, hoe pijnlijk ook, nog een enigzins "aanvaardbare" leeftijd om iemand af te geven. Maar mensen die zo snel gaan, dat is vele malen erger en ik zou niet weten hoe er zelf met om te gaan.
Kan het inmiddels een plekje geven. Er vrede mee hebben gaat nooit lukken.

Ons zoontje van toen net 4 heeft het zien gebeuren. En die heeft vragen waar zelfs een psychiater of arts geen antwoord op heeft. Best heftig om professionals stil te zien vallen op zijn bewoordingen. Zoals: niemand heeft garantie op een nieuwe ochtend (hij is nu 7).

Euhm.. Back on topic maar weer?

Rosinfield

† In Memoriam
Vandaag een lekker ritje naar Noord Holland. Dan kom je 2x zo'n rotonde tegen met twee banen rechtuit. ik ga op de linker, want dan kan ik mooi die vrachtwagen voorbij, die de hele tijd voor me zat. Daarvoor een Scenic, ik denk dat red ik ook makkelijk (even na rotonde nl weer over in 1 baan). Gaat die grapjas ineens vol op het gas, dus ik denk je kan me wat. Ondanks de ruimere bocht ging het met het grootste gemak; dat was dan weer zo'n onverwacht leuk moment

Rosinfield

† In Memoriam
Je bent gewoon stiekem een Hooligan Menno ;)
af en toe een klein beetje, als het zo (letterlijk) op mijn weg komt; voor de rest hobbel ik keurig mee met de rest.
Alleen wel vanmiddag het volgende meegemaakt. Rijd op een 80 km weg, 80 dus en voor me zie ik de stoplichten op oranje springen. Moest in een split second beslissen, hard remmen of gas geven. Dat laatste dus, maar ik was of net op tijd of net te laat en er hing een camera. Misschien toch maar beter remmen in het vervolg. Hoewel misschien, zou ik een prent ontvangen, dan weet ik wel zeker dat ik in het vervolg rem.

leon-cupra

Forumguru
En zat er iemand achter jou?
Liever een prent in de bus dan een achterligger die je vol vanachter ramt. Familie van mij heeft dit tegen gekomen … auto per-total, jarenlang nekklachten en paar operaties als gevolg.

Rosinfield

† In Memoriam
ja, dacht ik later ook aan. Geloof niet dat er iemand achter zat. Maar was wel een rare ervaring, precies een kwestie van erop of eronder. Gewoonlijk stop ik gewoon voor oranje, meer nu kwam het er zo nauw op aan... Enfin, afwachten maar.

Canon-Eye

Forumguru
Sommige roodlichtcamera's registreren in één moeite door ook de snelheid.
In dat geval zou die (eventuele) prent nog lelijk kunnen tegenvallen. Cross fingers...

Rosinfield

† In Memoriam
Sommige roodlichtcamera's registreren in één moeite door ook de snelheid.
In dat geval zou die (eventuele) prent nog lelijk kunnen tegenvallen. Cross fingers...
Zeg dat wel; heb mijn zoon al gewaarschuwd (officieel wonen we bij hen in), dat hij me in voorkomend geval discreet moet informeren. Anders zijn de rapen gaar; "zie je nou wel, jij altijd, enz"

Bovenaan Onderaan