eriktv
Forumguru
Volgende keer 2x2 stukje steigerhout mee, ca. 50 à 60 cm
Die kun je mooi naast de dakkoffer monteren, is volgens sommige VW-rijders zelfs een look, met allemaal ouwe koffers, sleetjes en ski’s op de imperiaal.
Volgende keer 2x2 stukje steigerhout mee, ca. 50 à 60 cm
Heavy @Noord26 , sterkte gewenst!
Is voor iedereen anders uiteraard.Je leeft maar 1 keer. Wat dat exact inhoud of iemand kan zeggen is weer een andere verhaallijn.
Kan het inmiddels een plekje geven. Er vrede mee hebben gaat nooit lukken.@Noord26
Ja dat zag ik, dat je nog zo jong bent, dat geeft er natuurlijk nog een hele andere dimensie aan, ik zie hoe mijn grootmoeder het nog elke dag moeilijk heeft, en die heeft grootvader verloren op zijn 74ste, dat is, hoe pijnlijk ook, nog een enigzins "aanvaardbare" leeftijd om iemand af te geven. Maar mensen die zo snel gaan, dat is vele malen erger en ik zou niet weten hoe er zelf met om te gaan.
af en toe een klein beetje, als het zo (letterlijk) op mijn weg komt; voor de rest hobbel ik keurig mee met de rest.Je bent gewoon stiekem een Hooligan Menno
…petjesgedachte…dus ik denk je kan me wat
Zeg dat wel; heb mijn zoon al gewaarschuwd (officieel wonen we bij hen in), dat hij me in voorkomend geval discreet moet informeren. Anders zijn de rapen gaar; "zie je nou wel, jij altijd, enz"Sommige roodlichtcamera's registreren in één moeite door ook de snelheid.
In dat geval zou die (eventuele) prent nog lelijk kunnen tegenvallen. Cross fingers...