Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb normaal de vroege deze week @Okki , dat is om 05.00 opstaan, moet nu niet gaan uiteraard maar blijkbaar gaat er een biologische wekker af, was klaarwakker om 04:45
Wel navrant het volgende. Knijp je hem dus omdat je bang bent geflitst te zijn en loopt dat goed af. Krijg je later een prent zonder je van enig kwaad bewust te zijn. Foto is overduidelijk. Was op een kruising waar ik naar links ging en dat stond op rood. Blijkbaar heb ik abusievelijk gereageerd op groen voor rechtdoor. Dure grap: €259. Dus wees gewaarschuwd
Maar goed verleden week reed ik uit Hasselt weg weer richting de A6 en werd ik staande gehouden door meneer agent op den motorfiets
deze man had een lasergun bij zich en vertelde me dat ik een hele kilometer terug te hard had gereden daar het daar 60 bleek te zijn..
En ik was in veronderstelling dat het 80 was daar
Affijn mocht er ook 280 aftikken in het weekend , en nog zo gevraagd me niet het bedrag te vertellen ( had hij zich aan gehouden ) en dat brief niet in weekend op mat zou vallen... zich niet an gehouden....
Tsja deed even pijn, maar even terug zitten kijken en laatste keer was alweer een 4 a 5 jaar terug...
Ja, het is voor mij ook de 1e in heel lange tijd. Hier de foto ter lering ende vermaeck. Moet zeggen dat het ook wel een vanuit ergonomisch oogpunt niet erg gelukkige constructie is. En ik was kennelijk 0,6 sec te laat...
En het zijn geen kleine flitspaaltjes op die kruising gezien de variant aan de overkant...
Afijn, je hebt weer een foto van je Polo in je eigen topic. Alleen wel een beetje dure...
Misschien wil die Prius ook wel een copy van je foto ???
kan je misschien wel schelen in de kosten...
Had collega mee in wagen en zei tegen hem, de helft van de boete is voor jou !!
Mwahhhh een commentaar uiteraard...
Tsja zei ik, anders had je met je eigen bedrijfswagen achter me gereden en had je hem ook gehad ....
Als troost heb ik uiteindelijk een gebakken visje de volgende dag gehad van hem.....ook wel weer aardig
Ja, ik slaap er geen minuut minder om. Shit happens en over tot de orde van de dag. Wederhelft blijft dan lang in zulke dingen hangen en maakt zich al over van alles en nog wat onnodig druk. Dus ik houd het maar onder de pet. Zij zat er naast en rijdt tot mijn ergernis constant mee, maar heeft kennelijk ook niet de indruk gehad dat er iets fout zat...
Dat maakt het meteen ook een kans: confronteer haar ermee en stel vast dat al dat meerijdende commentaar a) blijkbaar niet helpt en b) zodanig afleidt dat jij óók dat gele/rode licht hebt gemist - dus of ze voortaan onderweg wil gaan zitten lezen of slapen zodat jij kunt blijven opletten...
Ach hoe vaak ik niet zeg, wanneer zij weer eens mij luidkeels waarschuwt voor aanstormend gevaar, dat ik dat al lang heb gezien en er rekening mee houd en dat dat hysterische gegil veel gevaarlijker, want idd afleidend is...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.