Rosinfield
† In Memoriam
Dat is alweer lang geleden, Johan. En eigen werk, maar van mijn echtgenote
Laatst bewerkt:
Komt je profielfoto nog aardig overeen met de werkelijkheid.Iemand wilde graag het geluid horen, dus nog maar een filmpje gemaakt. Klinkt duidelijk beter dan toen de Milltek er net onder zat. En niet te gek toch?
Komt je profielfoto nog aardig overeen met de werkelijkheid.
Nee, wel Hummingbird, maar GibsonDie gitaar in je YT avatar....is dat een Kiso Suzuki Hummingbird?
Ik wilde precies hetzelfde postenKomt je profielfoto nog aardig overeen met de werkelijkheid.
En ik maar denken dat je decennia bezig bent geweest om zoveel mogelijk op je avatar te gaan lijken.Ja, ik ben weinig veranderd
Helaas, € 300 heb ik toch maar zelf afgerekend voor het gleufje in het spatbord Mercedes. Dan houd ik n.l. de gratis no-claim beschermer die anders geloof €70/j moet kosten. En dat 5 jaar die het duurt om terug op dezelfde trede te komen is dan al €350. No claim kan ik beter bewaren voor als er eens echt schade wordt gereden, die even iets meer kost.Na 13 schadevrije jaren, 75% korting en een gratis no-claim beschermer, gaat het me niets extra kosten. Zolang ik maar niet binnen 5 jaar weer schade maak. Valt mee, slechts een imago deuk dus.