Hoe ouder hoe gekker

Okki

Donateur
OK een echte dus. Tsja, die Japanners mochten toentertijd nog schaamteloos kopiëren, verschil was bijna niet te zien

Bijlagen

• Screenshot_2022-05-15-09-35-03-811~2.jpeg
    Screenshot_2022-05-15-09-35-03-811~2.jpeg
    80,5 KB · Weergaven: 18

Eltjo

Forumguru
Na 13 schadevrije jaren, 75% korting en een gratis no-claim beschermer, gaat het me niets extra kosten. Zolang ik maar niet binnen 5 jaar weer schade maak. Valt mee, slechts een imago deuk dus.
Helaas, € 300 heb ik toch maar zelf afgerekend voor het gleufje in het spatbord Mercedes. Dan houd ik n.l. de gratis no-claim beschermer die anders geloof €70/j moet kosten. En dat 5 jaar die het duurt om terug op dezelfde trede te komen is dan al €350. No claim kan ik beter bewaren voor als er eens echt schade wordt gereden, die even iets meer kost.

Menno heeft idd wel wat weg van Cor van der Laak.

Rosinfield

† In Memoriam
Scheelt echt enorm dat er nog geen OPF tussen zit. Toen ik de auto kocht had ik geen idee wat dat uberhaupt was. Nu wel blij dat ik het mis

HarrieSkoda

Forumguru
Heerlijk dat geluid. Toch nog wat extremer dan die van mij met het Fox systeem inclusief de OPF waar je hierboven over schrijft...

Ben overigens wel benieuwd hoeveel het in werkelijkheid zal schelen tussen wel en geen OPF.

Rosinfield

† In Memoriam

Hier een vergelijking met de stock uitlaat met en zonder opf.Denk dat het verschil nog wel groter is bij een after market uitlaat.Lees ook wel de nodige teleurstellende ervaringen

Bovenaan Onderaan