Hoe ouder hoe gekker

Rosinfield

† In Memoriam
En daar is de eerste parkeerschade. Afgelopen zondag Sint gevierd bij (klein)kinderen. Vooral het straatje in Uithoorn is "gevoelig". Je moet sowieso al met twee wielen op de stoep en dan kan er nog maar één auto tegelijk doorheen (2 richting verkeer). Daar zou het dus ook heel goed gebeurd kunnen zijn. Compleet achterlijk dat dat geen 1 richting is. Zag het pas vandaag, kwamen zondag in donker terug.
Lijkt me haast wel dat het daar gebeurd moet zijn. Iemand die daar onbekend is en een tegenligger tegenkomt en denkt dat lukt wel, of een fietser passeert, moet uitwijken voor iets. Anyway, een deja vu. Je bent er een dag beroerd vanen dan weer business as usual. Er zijn erger dingen.

Bijlagen

• 20221206_092636.jpg
    20221206_092636.jpg
    540,7 KB · Weergaven: 81

Rosinfield

† In Memoriam
Heb het alvast maar geclaimed en ter reparatie aangeboden. Tzt maar even rekenen of het de moeite is alsnog zelf te betalen

Okki

Donateur
En daar is de eerste parkeerschade

ik had het 2 weken geleden bijna.. auto net 1,5 week oud. Rij achteruit parkeervak in, goed voor me kijken want er staan allemaal containers ivm verbouw van een winkel, hoor ik ineens een klap.

Blijkt er een winkelkarretje van de AH in het parkeervak te staan. Fijn hoor AH dat jullie de karretjes nu muntloos maken. Je ziet ze nu overal los staan. Mensen zijn echt associaal.

Enfin, gelukkig schoot het karretje verder naar achter en geen schade, maar het koude zweet brak me wel ff uit.

Kan je nog een beroep doen op het waarborgfonds schade Menno?

Rosinfield

† In Memoriam
Kan je nog een beroep doen op het waarborgfonds schade Menno?

Ja dat is mazzel. Nee, dat lijkt me niet.Of ik zou een soort spook getuigen moeten gaan inzetten en liegen over waar het is gebeurd (weet ik niet, slechts een vermoeden) en verklaren dat ik er niet meer mee gereden heb. Dat gaat me te ver. Shit happens en maar snel vergeten

Cordoba

Forumguru
Zie ik het goed Menno, een kras én een knik in het plaatwerk? Dat moet toch serieus raak geweest zijn, en niet alleen een kras in de lak.

EdK

Forumguru
Wees blij !
Als het al had gesneeuwd dan had het zomaar eind februari kunnen zijn..
gasten hebben het al tijden druk was ik ook al achter gekomen

Bovenaan Onderaan