Hoe ouder hoe gekker

EdK

Forumguru
Heb alleen een leesbril, maar gebruik ik ergg weinig.
Vreemde is dat in de ochtend en met bak koffie en de krant erbij ik deze op moet zetten of ik moet lijntjes willen tellen op dat papier.
Maar dan is de eerste kop koffie op en na een kwartier schenk ik de tweede in, dus gaat de bril ff af want lopen met een leesbril op dat is het niet.
Kom ik terug in woonkamer met tweede bak en pak ik de krant weer en dan hoef ik de leesbril niet meer te gebruiken want dan zijn die lijntjes opeens weer normaal leesbare letters en cijfers voor me geworden.
En dan lees ik ook de krant verder gewoon uit zonder dat glas op pootjes..
En heel af en toe op werk dan pak ik de leesbril er wel bij als er kleine lettertjes op klemmen staan en het omgevingslicht is slecht.
Dus ja heb al wat jaren nu dus een leesbril na een giga ontkenningsfase maar heb hem eigenlijk nog erg weinig nodig.

Rosinfield

† In Memoriam
Heb al vele jaren een leesbril. Kan ook echt niet meer zonder. Veraf gaat goed, maar wel een bril voor in de auto en bij de tv

Tees

Donateur
Was een rode achtergrond met VW in zwart geen idee/optie? Ik vind die grijze achtergrond een beetje detoneren bij de rest...:pieker:

MarcoO2

Forumguru
Was een rode achtergrond met VW in zwart geen idee/optie? Ik vind die grijze achtergrond een beetje detoneren bij de rest...:pieker:
Dat is mijn eerste gevoel ook. Maar ik denk dat het, als we de hele front zien, beter smoelt. Kom er maar in Menno ;)

EdK

Forumguru
Nu zo'n foto van de goede zijkant zodat je de velgen onder de gehele wagen ziet en dan hebben we een mooi idee van dat frupje

Tees

Donateur
Kijk, in het geheel bezien ziet het er idd heel prima uit! Dat matzwart/grijs komt dus terug in de luchtinlaat/diffusor, dat maakt het een mooi geheel

Bovenaan Onderaan