Okki
Donateur
Tsja, dat zal ik dan wel zijn....Maar wie is onder?
In dier voege, ja.
Tsja, dat zal ik dan wel zijn....Maar wie is onder?
Absoluut waar, zo kwam ik vroeger af en toe "Mehmet Pamuk" tegen, op het schoolplein waar m'n beide dochters naar de basisschool gingen (ik woon in een redelijk multi-culturele wijk). En die Dirk in Bussum, kreeg je daar ook regelmatig een pilsje van aangeboden?K&B typetjes komen ook van straat;
Dat weet je alleen door te testen. Doe het ook niet al te fanatiek, maar in dit geval wilde ik het wel weten. Omdat ik, hoewel ik weet dat die infectie op zich niet voorkomt, wel de griepprik had gehad. Maar kennelijk toch griep. Mogelijk dat zonder die prik de koorts hoger was geweest (max 38.7)Of is het alleen covid?
Of misschien enkele rijlessen nemen in een grote stad met dus voor haar stress !?Anders toch maar eens voorzichtig opperen of weer een automaat er bij niet het overwegen waard is.
Herkenbare situaties. Goed bedoelde tips, komen soms als kritiek binnen, en maken 't dan nog erger dan 't maar is.Nou ja, misschien moet ik nog maar wat meer geduld hebben. Dat alle spaarzame goed bedoelde aanwijzingen worden opgevat als kritiek, maakt het er ook niet makkelijker op.