Flierefluiter
Actief lid
Ik heb een benzine..
Hoe bepaal je die correctie?correctie km teller
Bepaalde ritten rij ik vrij regelmatig en daarbij valt me op dat de afstand volgens de teller niet of nauwelijks afwijkt van wat Google Maps en TomTom over exact dezelfde route aangeven: 95,0 km volgens de tripteller, 94,2 resp. 94,3 km volgens Tommie en Google.maar idd als je 50km/u rijd volgens de teller en die teller wijkt 5% af dan is het redelijkerwijs aanneembaar dat de afgelegde weg na 1 uur níet de volledige 50km is.
Ik heb gewoon altijd de TT aanstaan, ook op bekende routes, want die laat de gps-snelheid continu zien.Ooit eens de teller vs gps in kaart gebracht alleen om prenten te voorkomen
De mijne heeft nu krap 110.000km gelopen, betreft een zandkleurige combi 1.4 16v elegance uit 2005. Net de APK gehad waarbij de draagarmrubbers zijn vervangen (ja, de gemodificeerde versie), nu hopen op weer een jaar probleemloze km's.
Ik hoop dat je de nieuwe banden (dus met het meeste profiel) achterop hebt gelegd zodat de achterbanden naar voren zijn verhuisd? Zo niet, dan bij deze de sterke aanbeveling om dit alsnog te doen, want dat rijdt veiliger op natte of anderszins gladde wegen.en een paar nieuwe voorbandjes.