Hoog bedrag eerst beurtje fabia 1.2 tsi

dan moet de trekhaak nog wel gemonteerd worden. Laat je dat doen via hun of een andere garage dan betaal je al snel 55 euro of meer per uur. En ik schat zo in dat het 3 a 4 uur werk is. Dus tel er nog maar ruim 200 euro bij op.

En wat vraagt een dealer voor het inlezen of is dat niet nodig?

Laatst bewerkt:

actros

Nieuw lid
kijk dat bedoel ik en waarom dan bij de dealer bijna 700 euro kijk ik geef graag geld uit maar liefst aan mijn eigen gezin ha ha ha

actros

Nieuw lid
vroeger zeiden wij altijd als vrachtwagenchauffeurs onder elkaar ......als ik genaaid word!!!!! dan wil ik ook zoenen ha ha ha en zo gaat dat bij die duure dealers

actros

Nieuw lid
kijk mijn garage houder is zelf ook monteur heeft de telefoon op zak daar zit geen receptioniste die ook een salaris moet hebben ....

turboturbo

Forumguru
monteur heeft de telefoon op zak
Tja, dat lijkt misschien voordelig, maar een monteur die voortdurend z'n klussen moet onderbreken om klanten (ja ook de zeurpieten) te woord te staan..... :pieker:

Hij zal maar met een klus bezig zijn waar hij z'n aandacht bij moest houden..... (Ja dat komt voor)

Laatst bewerkt:

actros

Nieuw lid
ja zo ist hoor en ik zeg altijd het is maar goed dat iedereen niet hetzelfde is en denkt of doet ...

Bovenaan Onderaan