HOWTO: O3 interieur/exterieur verlichting vervangen door LED

Desperado

Forumguru
Alleen de moderators. Als je het bericht nou rapporteert en in de reden even aangeeft dat je het graag wilt aanvullen moet dat wel goed komen denk ik.

Kiswum

Forumguru
In mijn geval was ik nog geen 50 euro kwijt voor ongeveer alle buitenverlichting en interne lampjes. Dit is inclusief verzendkosten vanuit China ;)

VWim

Forumguru
Voor wat betreft het aanvullen van je topic, gewoon de tekst in een latere posting zetten en vragen aan een moderator of hij het in de openingspost wil plaatsen.

Desperado

Forumguru
Verplaatsen niet, maar je kunt in de kennisbank een volledig nieuw topic openen. Hiermee wordt het voor iedereen makkelijk om terug te vinden en kan deze hier blijven staan om in verder te discusseren.

thekawa

Forumguru
In mijn geval was ik nog geen 50 euro kwijt voor ongeveer alle buitenverlichting en interne lampjes. Dit is inclusief verzendkosten vanuit China ;)

heb ook getracht het te bestellen via china/hong kong... maar kreeg geen tot heel slecht contact met ze. Dan maar een paar euro extra aan een duitser die snapte waar die het over had :)

Kiswum

Forumguru
Kan ik me goed voorstellen, pakket gaat over minder handen en de kans op fouten is kleiner. Daarnaast is het een stuk sneller binnen als je voor de gratis verzending kiest.
Ik moet nog wel even kijken of deze Duitser ook de lampjes heeft die ik nog zoek met canbus.

thekawa

Forumguru
omdat ik de openingspost niet meer kan bijwerken, de tip gekregen er een echte HOWTO van te maken. Deze staat nu hier:

http://www.skodaforum.nl/forum/down...-exterieur-verlichting-vervangen-door-led.25/

De volgende items zijn toegevoegd, extra op basis van het aanwezige van deze openingspost.

Voordeurverlichting (W5W plat)
Voorkant hemelverlichting (PANODAK) (W5W rond)
Achterkant hemelverlichting (PANODAK) (C5W 36mm)
Kofferbak (W5W plat)
Kentekenverlichting (W5W plat)

nog twee te gaan....

thekawa

Forumguru
Zeer nuttige How-to en wat heerlijk om te zien dat LED steeds meer wordt toegepast in de auto.
Het is jammer dat ik net degene mis die ik al een tijdje zoek met canbus (en interessant prijsje):
Knipperlicht (Bau15S voor de O2)
Achterlichten (Baz15d voor de O2)

is dit niet wat je zoekt? is ook van die aanbieder
http://www.ebay.de/itm/SMD-LED-Canb..._Wohnen_Leuchtmittel&var=&hash=item6fccf663c5

dan zou ik kiezen voor de 8SMD, BA9S socket en kleur oranje of rood.

Brains75

Actief lid
Super thx. Ik durfde de spiegelslapmpjes nog niet te vervangen, maar ga dit als t weer wat mooier word zeker proberen.

Bovenaan Onderaan