Hallo Noord,
Ventura Tuning heeft inmiddels 400 van deze speciale Green-luchtfilters geplaatst,
en klanten zijn zeer content met het aanvullend resultaat naast hun tuning.
Nu weten wij dat jij aan alles knaagt wat wij leveren i.v.m. jouw papa, die bij ons niet bekent is (wij hebben heen klant Noord) maar waar baseer jij jouw verhalen nu weer over het lucht-massa meter op? Horen van ? Of heeft jouw papa bij ons ook een luchtfilter gekocht ??? wij zijn heel benieuwd.
straks komt er na de test natuurlijk een rapport dat jouw getunede Fabia nu geweldig is, kind kan de was doen.
En nee wij gaan u geen Gratis test tuning geven, wij hebben nog geen idee wie u werkelijk bent.
Klopt. En hetzelfde is van toepassing op K&N (heb ik er zelf ook al probleemloos 100.000 km in (of op?) zitten.De berichten die ik over de GreenLuchtfilters op internet heb gelezen zijn eigenlijk alleen maar positief te noemen.
Graag gedaan! :winkie:Altijd leuk om te zien hoe mensen op bepaalde zaken reageren helemaal als het verklarend werkt zoals de uitleg van Marco02 over de wetsartikelen, bedankt hiervoor hoef ik die juridische derrie niet meer te lezen