Ja wordt in principe ingeruild, tenzij er een koper komt, maar er is ook nog een kleine mogelijkheid dat ik hem er bij houd.....Ben wel benieuwd wat je met je huidige auto doet? Deze wordt erop ingerollen?
Bij inruil laat ik hem wel origineel maken by the way, dus als je nog een mooie KW streetcomfort schroefset nodig hebt? Die van mij is officieel voor een Passat CCDuidelijk corne. Ik heb toch wel de ervaring dat sommige dealers totaal niet zitten te wachten op een flinke motorisch of buitenkant aanpassingen.
Andere merken hebben inruilbonussen, "gratis" opties, voorraadkorting, enz. Heb het idee dat Skoda daar niet aan meedoet.
Mvg
Op de Amundsen zit Wifi. Hoe werkt dit? Krijg je gratis een 4G data-abonnement erbij?
Kan/ durft iemand iets te vertellen over de onderhandelingsruimte mbt tot prijs/ opties? Durft iemand te vertellen wat je betaald voor de bestelde Kodiaq met bepaalde accessoires?
Ik heb begrepen dat de business uitvoeringen minder winstmarges hebben.
Hoeveel kan je eraf praten zonder inruilauto?
Andere merken hebben inruilbonussen, "gratis" opties, voorraadkorting, enz. Heb het idee dat Skoda daar niet aan meedoet.
Mvg
Die interesse is er wel, nu nog de centenGefeliciteerd met je aankoop @Corné de Kluijver! Wordt weer een mooi project waar we ons de komende 4 jaar aan kunnen verlekkeren. Hopelijk blijft de Sup bewaard voor dit forum en is er iemand echt geïnteresseerd. Alvast veel voorpret gewenst