Interesse tot koop van de Kodiaq?!

slappeklets

Nieuw lid
Vanmiddag gesproken met de dealer. Areaview levert (op de Kodiaq) niet hetzelfde beeld als een specifieke achteruitrijcamera. Daarom apart bestelbaar.
Die kan niet i.c.m. met parkeerpakket Pro.
Aldus mijn gedane bestelling met de optie achteruitrijcamera ongewijzigd gelaten.

Voor mij blijft er onduidelijkheid over de achteruitrij camera. In de gewone prijslijst is de camera niet te combineren met Area View en Parkeerassistent. In de Business prijslijst is de camera alleen te bestellen zonder Parkeerpakket Pro, maar dus wel in combinatie met Area View en Parkeerassistent.

Of men probeert iedereen richting Business uitvoeringen te bewegen of de informatie klopt gewoon niet. Ik ga er vandaag nog maar weer eens achteraan via de dealer en Pon.

NB. In de Duitse configurator kun je de camera niet selecteren als Area View geselecteerd is.

slappeklets

Nieuw lid
Inmiddels een reactie van Pon via de dealer. Achteruitrij camera icm Area View is niet nodig en mogelijk. De regel voor de camera voor Style Business zal binnenkort verwijderd worden uit de Business prijslijst.

Don't shoot the messenger...

• Leuk
Waarderingen: CDK

Skodiaq

Forumguru
Inmiddels een reactie van Pon via de dealer. Achteruitrij camera icm Area View is niet nodig en mogelijk. De regel voor de camera voor Style Business zal binnenkort verwijderd worden uit de Business prijslijst.

Vandaag zelfde bevestiging van mijn dealer gekregen. We zullen het maar voor waar aannemen dan!

• Leuk

CDK

Forumguru
Ook ik heb bovenstaande info vandaag nogmaals bevestigd gekregen

Beste ......,

Volgens onze Kodiaq Product marketing manager is het niet mogelijk en daarbij ook niet nodig om ook nog een achteruitrijcamera te bestellen.

Met vriendelijke groet,

Floris Rijnen / Frank van Maurik / Jelmar van Dijk
Supply Chain Medewerkers ŠKODA

johnboy

Donateur

Tja, was ik al bang voor...ff wachten op de lijst en dan weer even met de dealer schakelen...

Skodiaq

Forumguru
De lijst via Skoda.nl nog niet zie ik net, welke lijst bedoel jij?
Er staat sinds enkele dagen een nieuwe prijslijst online waarbij er geen achteruitrijcamera is te bestellen op de Style Business.

Maar ik denk dat we er nu wel veilig van uit kunnen gaan dat de camera van de areaview gewoon werkt als achteruitrijcamera.

johnboy

Donateur
Uhh, ik geloof jullie wel hoor maar wil even overtijgend bewijs om door te sturen...

Ik heb net de lijst gedownload en daar staat de optie nog in???
1k0.jpg

Skodiaq

Forumguru
Op de Ambition Business zit geen Area View. Daar is de camera dus wel te bestellen. Bij de Style Business is hij niet te bestellen omdat deze standaard met Area View wordt geleverd en dus geen achteruitrijcamera nodig heeft. Zit er immers al op. Dus de brochure klopt...

EdK

Forumguru
Klinkt het gek als ik zeg dat ik vermoed dat er straks bij aflevering een boel teleurstellingen zijn omdat de wagen niet klopt met het bestelde van vandaag ??
Als ik jullie hoor over de veranderingen in de lijsten telkens, de opmerkingen over de dealers.....

Ervaar het zelf momenteel op de site van Skoda met de Rapid....... er is momenteel maar één type en dan nog niet goed werkend.
Is dit nu de nieuwe sjoemel software van VAG ??

Danny

Senior Member
Bovenstaande over de camera is helemaal juist. Camera is dus officieel niet nodig en
vanaf heden ook niet meer bestelbaar op de
style business

Ook is bevestigd dat de achterbank verwarming pas vanaf week 12 bestelbaar is.

• Leuk

johnboy

Donateur
Nogmaals mailtje naar de dealer m.b.t. de achteruitrijcamera en check op de gedane bestelling vanwege de achterbankverwarming...:facepalm:

harry

Senior Member
@Corné de Kluijver, ik had het al een keer eerder gezegd maar onwijs mooie configuratie! Gepaste jaloezie hier, een dikkere uitvoering kan volgens mij niet!

Mijn auto heb ik ingediend maar helaas blijft het nog wachten. Mijn werkgever gaat meerdere auto's tegelijk bestellen (7 stuks waaronder 3 Kodiaqs) en is in onderhandeling met meerdere leasemaatschappijen. Vanmiddag gaf hij aan dat dit nog wel eens twee weken kan gaan duren. Het enige waar ik op kan hopen is dat die ' slechts 1250 Kodiaqs in 2017' een fabeltje is want zoals ik de berichten hier lees gaan ze als zoete broodjes over de toonbank...

• Leuk
Bovenaan Onderaan