Hoe goed is een goed bod. Aangezien er wel veel aan gedaan is.
Denk dat hij alles boven de 50k wel zal accepteren
Hoe goed is een goed bod. Aangezien er wel veel aan gedaan is.
Denk dat hij alles boven de 50k wel zal accepteren
Ja ik kan gerust 50 kilo hout leveren hoor haha.
Dat geld kan ik sws nooit ophoesten. (moet ook nog een huis zien te regelen op den duur.)
Slaap je toch gewoon in de superb joh, groot zat
Vraagjes. Waaruit bestaat nu het Parkeerpakket Pro? Enkel trekhaak en trailerassist? Waarom kan er geen achteruitrij camera besteld worden icm Parkeerpakket Pro? Is een achteruitrij camera wel nodig met Area View? Voegt dat iets toe?
Dealer moest het navragen, misschien dat iemand de antwoorden al heeft.
Makkelijk als je vaak een aanhanger moet aankoppelen, of achteruit over een dammetje een erf moet oprijden, aangezien die parkeerassistent waarschijnlijk de sloot die je met zo'n dam kruist niet zal herkennen als er geen leuningen langs staan?Waarom zou je dan nog kiezen voor de camera?
Vandaag nog even contact opgenomen met de dealer waar ik mijn bestelling heb geplaatst. Die vertelde mij dat hij bestelbaar zou zijn, hij heeft ook een bevestiging gekregen dat het is toegevoegd op de bestelling.vandaag wederom bevestigd gekregen dat voor week 12 van dit jaar geen enkele Kodiaq met achterbankverwarming besteld kan worden via het importeurs-bestel-systeem
Ja, kwam het afgelopen week ergens tegen op Youtube. Zag er erg basic en goedkoop uit. In stof zou mijn voorkeur naar zwart gaan.Iemand ergens een foto gezien van een stoffen interieur, beige?