Weird, als bestellen pas kan na week 12 dan ook 11 weken later leveren?vandaag wederom bevestigd gekregen dat voor week 12 van dit jaar geen enkele Kodiaq met achterbankverwarming besteld kan worden via het importeurs-bestel-systeem
Is wel iets kleiner dan de Kodiaq. En ik heb bij de dealer gezien dat de Ateca achter de achterwielen niet een volledige wielkastbekleding heeft. Verder een mooie afgewerkte auto.Als ik zo de leasetarieven bij mijn leasemaatschappij bekijk dan kan ik veel beter een Ateca 1.4 DSG6 4x4 bestellen dan een Kodiaq met dezelfde aandrijving. Scheelt zomaar plm € 70,- per maand. En dan is die Seat veel beter uitgerust.
Ik ben langzaam klaar met dit hele verhaal. Dealer willen de auto niet verkopen denk ik. Ik krijg geen goede inruil voor mijn auto en over kortingen hoef ik niet te beginnen. Ik krijg stevast te horen dat er 0 marge op de auto zit. Waarom dan verkopen.
Ook de "professionaliteit" van PON laat te wensen over. De nieuwsbrief werkt niet, de prijslijsten wijzigen regelmatig, de configurator werkt nog steeds niet en de auto is maar beperkt leverbaar.
Ik ga toch maar eens verder kijken en dan wordt het geen VAG auto
Volgens de dealer kan de configuratie aangepast worden tot het moment dat de productie is ingepland.Weet iemand of na het krijgen van het unieke nummer de bestelling nog te veranderen is?
Thanks, ik ga even mailen!Volgens de dealer kan de configuratie aangepast worden tot het moment dat de productie is ingepland.
Klopt, maar helaas kennen wij wel als enig EU-lid de belachelijke BPM. Hierdoor wordt zelf importeren niet echt interessant.Gelukkig is er binnen de EU een vrije markt, dus niemand dwingt je om via Pon te kopen.
Is Quarts grey?