Interesse tot koop van de Kodiaq?!

johnboy

Donateur
vandaag wederom bevestigd gekregen dat voor week 12 van dit jaar geen enkele Kodiaq met achterbankverwarming besteld kan worden via het importeurs-bestel-systeem :nailbiting:
Weird, als bestellen pas kan na week 12 dan ook 11 weken later leveren?
Als dat de enige optie is waarom je hem niet kan bestellen, dan deze optie maar niet doen dan?

CDK

Forumguru
@johnboy ik wil het er gewoon op hebben, het wordt nu in de Superb ook dankbaar gebruikt, dan maar later bestellen en leveren, zal dan zeer waarschijnlijk pas na week 30 leveren zijn.

johnboy

Donateur
Als ik zo de leasetarieven bij mijn leasemaatschappij bekijk dan kan ik veel beter een Ateca 1.4 DSG6 4x4 bestellen dan een Kodiaq met dezelfde aandrijving. Scheelt zomaar plm € 70,- per maand. En dan is die Seat veel beter uitgerust.
Is wel iets kleiner dan de Kodiaq. En ik heb bij de dealer gezien dat de Ateca achter de achterwielen niet een volledige wielkastbekleding heeft. Verder een mooie afgewerkte auto.
Ik heb gereden met de nieuwe Tiguan, die is ietsjes kleiner dan de Kodiaq maar erg netjes afgewerkt. Weet niet wat de leaseprijs is...

johnboy

Donateur
Ik ben langzaam klaar met dit hele verhaal. Dealer willen de auto niet verkopen denk ik. Ik krijg geen goede inruil voor mijn auto en over kortingen hoef ik niet te beginnen. Ik krijg stevast te horen dat er 0 marge op de auto zit. Waarom dan verkopen:pieker:.
Ook de "professionaliteit" van PON laat te wensen over. De nieuwsbrief werkt niet, de prijslijsten wijzigen regelmatig, de configurator werkt nog steeds niet en de auto is maar beperkt leverbaar.:banghead:
Ik ga toch maar eens verder kijken en dan wordt het geen VAG auto

Ik heb net de nieuwe prijslijst gedownload, nu is het parkeerpakket pro maar 1050,- (was eerst 490,- daarna 1850,-).
360 graden view wordt nu niet meer genoemd.

Ik heb nu de trekhaak van 850,- en achteruitrijcammera van 390,- en dat is duurder dan de 1050,- waarbij je ook nog trailerassist heb...
Weet iemand of na het krijgen van het unieke nummer de bestelling nog te veranderen is?
Anders na levering maar uitvogelen welke module(s) aangepast kunnen worden...

EdK

Forumguru
MMMmmm al verlaging bij @Antera geregeld ??
En gefeliciteerd met de aanschaf, nette kleur.
Maar zijn de velgen voor jou niet erggg bescheiden ? Of heeft dat toch te maken met het verliezen van de wilde haren en het krijgen van de grijze ??:D

Laatst bewerkt:

Frank

Forumguru
Komen nog wel putdeksels op. Ongetwijfeld van een ander automerk (Lexus?). Of 3 paarse spaken, in 23.76in.

Grapje hè Corné. Gefeli!

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Haha dankjewel @Frank en @EdK :thumbsup:
Net kleurtje en bescheiden velgen inderdaad. Ik had ze liever 1 maat groter gehad, maar die zijn er helaas niet. Ik heb geprobeerd er een stijlvolle verschijning van te maken en denk dat het aardig gelukt is. Wellicht dat ik dat ook zo ga laten, motorisch gaat er zeker iets aan gesleuteld worden, maar denk dat ik het optisch een wolf in schaapskleren laat zijn.

Bovenaan Onderaan