Interesse tot koop van de Kodiaq?!

ertromp

Forumguru
Zeker die driving mode select kiezen @VanRoyal kan zeker schelen op gasrespons, stuurbekrachtiging. Zaken die wellicht achteraf moeilijk te corrigeren zijn met VCDS of VCP.

VanRoyal

Forumguru
Dat kan dus alleen in de business uitvoeringen ertromp en dan wordt hij te duur... Dan is het opeens een optie van zo'n 2500 euro ;)

ertromp

Forumguru
Dan mag ik hopen voor je @VanRoyal dat er achteraf het e.e.a. met VCDS of VCP kan gebeuren want die stuurrespons is/was een behoorlijk issue op de O3 en gasrespons een issue op de S3
Er wordt veel geklaagd bij het MQB platform waar de Kodiaq ook op staat over zoekerig gedrag in de "Normal" stand van die stuurbekrachtiging

• Leuk
Waarderingen: CDK

VanRoyal

Forumguru
Hehe, dat klopt, maar de Style Business wordt per saldo 2500 duurder dan de Style. En de extra's op de Business uitvoering vind ik niet erg belangrijk.

Frenk21

Forumguru
@VanRoyal , de prijslijst zal nog wel wijzigen met een aantal pakketten. Dat was destijds met de O3 ook. Ze hebben nog steeds niet alles goed voor elkaar bij Pon. Daarom duurt het ook bij dealers lang. Ik heb nog steeds mijn offerte niet binnen:pieker:

CDK

Forumguru
Het lijkt er op dat ik ook aan de Kodiaq ga, onderhandeling is in een vergevorderd stadium. Enige probleempje is dat ik stoelverwarming achterin wil hebben en dat pas bestelbaar zou zijn vanaf week 12, niet leverbaar maar bestelbaar.... Dat wordt dan niet met de nieuwe tuut op vakantie naar Italië zo lijkt het, maar wil het er toch op hebben. Heb een hekel aan loze knopjes, alles moet netjes gevuld zijn :) Maandag waarschijnlijk meer nieuws..... Nu de kleur nog..... geen zwart, geen wit en geen Quartz Grey dat is alles wat ik zeker weet :)

Frenk21

Forumguru
Ik op dit moment nog niet. Ik kom er niet uit met de dealer op dit moment.:nono:
Maandag maar weer afwachten. Ben vandaag eens bij een andere dealer geweest.

johnboy

Donateur
Het lijkt er op dat ik ook aan de Kodiaq ga, onderhandeling is in een vergevorderd stadium. Enige probleempje is dat ik stoelverwarming achterin wil hebben en dat pas bestelbaar zou zijn vanaf week 12, niet leverbaar maar bestelbaar.... Dat wordt dan niet met de nieuwe tuut op vakantie naar Italië zo lijkt het, maar wil het er toch op hebben. Heb een hekel aan loze knopjes, alles moet netjes gevuld zijn :) Maandag waarschijnlijk meer nieuws..... Nu de kleur nog..... geen zwart, geen wit en geen Quartz Grey dat is alles wat ik zeker weet :)

Dat kan denk ik niet want ik heb er 1 op 30-12 besteld met achter stoelverwarming en niets gehoord daarover. Sterker, ik heb het unieke nr van de dealer opgekregen...of zijn ze ff op?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
geen idee @johnboy ik heb bij meerdere dealers offerte opgevraagd en er is er maar 1 die deze kanttekening heeft geplaatst.

Ik heb bewust geen acc genomen op mijn Kodiaq omdat ik rijden in Nederland hiermee waarschijnlijk niet prettig ga vinden. Wat ik vandaag echter zie in de handleiding, is dat ik nu een eenvoudige cc krijg zoals in mijn S2. Dus op de hendel van de richtingaanwijzers. Is er iemand die hierover meer weet?

Voor mijn Superb reed ik een Passat. Deze had wel een uitgebreide cc, met aparte hendel. Zodoende kon je 10km/u omhoog en omlaag tippen. Ik had verwacht dat de Kodiaq dit nu ook standaard zou hebben...

EdK

Forumguru
De prijzen ....

Volgens mij is het momenteel een zooitje op de gehele website van Skoda
Kunt met geen goed fatsoen een Rapid of Fabia 3 samenstellen
Als je hem kunt samenstellen dan krijg je geen interieurfoto's meer te zien en de wagen niet meer met de gekozen kleur en velgen.
En dan verschillen de prijzen ook telkens.......

Siert zo'n grote toko als VAG zeker niet .......
Oh ja en dan kun je chatten met zo'n huppeltje achter een toetsenbord...
Kan ik je helpen
Ja jullie site is hopeloos
Ja is vervelend maar kan er ver ook niets aan doen
Geef het dan door intern..
Tsja dat gaat niet
Maar kan ik u helpen met het samenstellen ?
Nee daar heb ik in eindtraject de dealer wel voor, wil me nu oriënteren op de site door samen te stellen...

Ach hierna de chat maar gestopt met haar, want men probleem zag ze toch niet........

Dus tsja het probleem wat ik heb, hebben jullie met die kodiaq dat het een zooitje is....

Frenk21

Forumguru
Inderdaad totale chaos. Lijkt wel of Pon geen skodas wil verkopen. En dan geeft de dealer ook nog aan dat er maar 300 kodiaqs naar NL komen dit jaar

EdK

Forumguru
tsja voordeel er van is dat de Kodiaqs van 2017 dan wel een collectors item zijn ......:pardon:

Bovenaan Onderaan