Interesse tot koop van de Kodiaq?!

Noord26

Forumguru

Je hebt Peter weer blij gemaakt zo lezen! Echt super kerel! Nieuwwaarde als ik zo even snel kijk ergens tussen 55 en 60K. Amai!

Als de S2 er uit gaat, wat moet die gaan kosten? Ik hen nog iemand die een auto zoekt met ruimte en een flinke caravan moet kunnen trekken..

Deze had je al gezien neem ik aan:

http://www.autoweek.nl/nieuws/gerucht-skoda-kodiaq-rs-op-komst/

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru

Noord26

Forumguru
Noem mij ouderwets, maar wil toch eerst echt uitgebreid proef rijden voordat die handtekening gezet gaat worden..

Frenk21

Forumguru
Noem mij ouderwets, maar wil toch eerst echt uitgebreid proef rijden voordat die handtekening gezet gaat worden..
Dat had ik ook, maar ik teken onder voorbehoud. Daar heeft de dealer geen probleem mee, omdat ze zo wel een produktieplek kunnen vastleggen. Wel krijgt de dealer 2 kodiaqs uit tjechië om te zien en te rijden. Hiervoor worden dan wel klanten uitgenodigd:D

Octavia Simply Clever

Senior Member
Vandaag nog even een flitsbezoek aan de autosalon in Brussel gebracht en ook mijn vrouw @Fabi3 en m'n kleine grote vriendje hebben de Kodiaq nu in real life gezien en ze zijn er helemaal wild van. Dus ik heb de goede keuze gemaakt :D

ik dacht al Corné,die foto kwam me bekend voor (Brussel dus),was daar ook gisteren, heb je de Kodiaq ook zien rijden in de piste dan,of mss wel meegereden....

Frenk21

Forumguru
Heeft er iemand al foto's van de bekleding. Ik zie namelijk alleen maar foto's met lederen bekleding, maar wat is standaard:arghh:

CDK

Forumguru
ik dacht al Corné,die foto kwam me bekend voor (Brussel dus),was daar ook gisteren, heb je de Kodiaq ook zien rijden in de piste dan,of mss wel meegereden....

Foto heb ik van internet getrokken, dit is het enige plaatje die een style uitvoering laat zien met quartz grijs voorzien van Sirius velgen ;)
De 4x4 piste heb ik gemist, ben maar een half uurtje geweest en naar binnen gegaan in de hal van VAG (waar we pal voor de ingang konden parkeren)

CDK

Forumguru

Ach ik heb met een Tiguan en een Ateca gereden, dus ver zal het er niet vanaf zitten. Daar komt bij dat ik de Kodiaq mooier vind als de Tiguan en de Ateca bij elkaar ;)

Noord26

Forumguru
Ateca heb ik een dag mee gekregen als leenauto. En die beviel mij wel qua ruimte. Maar kan mij voorstellen als je net een tikkeltje langer bent je niet fijn meer zit. Ook vond ik de afwerking maar net aan OK. S2 (van 6 jaar oud), voelde verfijnder aan..

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan