Dank je corne! Maar er zit al een bilstein set onder.Bij inruil laat ik hem wel origineel maken by the way, dus als je nog een mooie KW streetcomfort schroefset nodig hebt? Die van mij is officieel voor een Passat CC
Inmiddels een reactie van Pon via de dealer. Achteruitrij camera icm Area View is niet nodig en mogelijk. De regel voor de camera voor Style Business zal binnenkort verwijderd worden uit de Business prijslijst.
iemand tips om dit goed schoon te houden?
Ik heb hem nu ook weer eens gezien op het salon, en ben toch beginnen twijfelen. Zeker aangezien audi met zijn q5 ernaast stond. Qua uitstraling moet de kodiaq toch onderdoen dan de audi.
Niet alleen de kodiaq maar ook superb/a6, Octavia/A4 en ga zo maar verder. Ook qua materialen, ze zijn toch anders.
Ik denk er toch weer aan om te gaan shoppen in ons buurland Duitsland. Voor een goed uitgeruste A6 met niet al te veel km's betaal je minder dan een nieuwe skoda( viel nogmaals omver op het salon wat de kodiaq koste als tentoongesteld model )
Tijd brengt raad zeggen ze.
Hahaha ja je wil niet weten hoeveel Audi's ik geconfigureerd heb de laatste maanden, bij mij is de Kodiaq al bijna verdubbeld als je rekent met de vanaf prijs, maar de Q5 heeft een vanaf prijs van 2 x de Kodiaq en dan komen de opties er nog bij Ik ben echt Audi 'gek' maar wil graag nieuw rijden, maar gelukkig niet zo 'gek' om daar zoveel geld voor neer te tellen, is ook dik gewoon boven budget trouwens! Leasen zou een optie zijn maar dan is het gedaan met de tuningpret, dus laat maar zitten die AudiHeb net de Q5 ff uitgeteld. Is alleen met 2.0 tfsi te leveren op dit moment. Kost maar 85.000 eurootjes wil ik er dezelfde opties op hebben als op mijn bestelde Kodiaq. Dan is de keuze niet meer zo moeilijk
Een nieuwe Skoda vergelijken met een tweedehands Audi uit Duitsland?! Ik volg het niet helemaal...
Hahaha ja je wil niet weten hoeveel Audi's ik geconfigureerd heb de laatste maanden, bij mij is de Kodiaq al bijna verdubbeld als je rekent met de vanaf prijs, maar de Q5 heeft een vanaf prijs van 2 x de Kodiaq en dan komen de opties er nog bij Ik ben echt Audi 'gek' maar wil graag nieuw rijden, maar gelukkig niet zo 'gek' om daar zoveel geld voor neer te tellen, is ook dik gewoon boven budget trouwens! Leasen zou een optie zijn maar dan is het gedaan met de tuningpret, dus laat maar zitten die Audi
Dichter bij €60.000,- dan bij €50.000,- zelfs maar dat is nu eenmaal zo hier. Voor een vol uitgeruste Superb zit je bijna op €70.000,- zelfs. Ik heb dat overwogen maar ik gebruik die meerprijs liever voor tuning. Het frisse uiterlijk (is persoonlijke smaak uiteraard) de nieuwe technische snufjes en de prettige hoge zit en de daaraan gekoppelde makkelijke in en uitstap hebben mij voor de Kodiaq laten kiezen. Hij is aanzienlijk goedkoper als m'n huidige Superb en als ik er net zoveel plezier aan ga beleven dan ben ik contentPrijzen in NL zijn gewoon al gek tov België., zal wel rond de 50000 zijn,