Interesse tot koop van de Kodiaq?!

harry

Senior Member
Het is nog nooit zo'n chaotische bende geweest zeg. Hoe vaak Skoda de prijslijst nu al heeft aangepast en telkens blijken er dingen weer niet te kloppen. De configurator loopt ook nog eens achter.

Over levertijd nog niet gesproken...

Skodiaq

Forumguru
Ach, het leven van een early adopter gaat niet over rozen. Wie is er dan ook zo gek om de Kodiaq nu al te bestellen .

Ik heb inderdaad de variabele bagagevloer ook als optie erbij genomen. Ben benieuwd hoe de dealer hier straks achter komt.

VanRoyal

Forumguru
Ik zie dat vrijwel iedereen die tot nu toe een Kodiaq heeft besteld gaat voor de (Style) Business. Bij mij was de Business uitvoering iets van 2500 euro duurder dan de Style en dat had ik niet echt over voor de extra's op de Business. Af en toe begin ik echter te twijfelen, zeker wanneer er weer een bestelde Business uitvoering verschijnt in het overzicht ;) Waar ik me met name 'zorgen' over maak is het navigatiesysteem; ik heb volgens mij redelijk in beeld wat de verschillen zijn tussen Amundsen en Columbus, maar zit er bijvoorbeeld ook nog verschil in snelheid? Zijn er dingen die ik enorm ga missen als ik niet voor de Business uitvoering kies?

VanRoyal

Forumguru
Die heb ik gelezen, maar het is me nog steeds niet helemaal duidelijk of Amundsen en Columbus qua snelheid / mogelijkheden hetzelfde zijn; op de technische verschillen na dan (DVD, Harde Schijf, 2 SD kaartslots, etc.)

duijt

Forumguru
Verschil in snelheid is er wel, zo vertelde de dealer mij, maar hoeveel? Geen idee. En of je daar dan last van hebt? Lijkt mij eigenlijk van niet. Heb trouwens ook geaarzeld tussen de Style en de Style Business, ook vanwege de hogere korting op de Style. Maar de aanwezigheid van PDC met camera, elektrische kofferbak met virtual pedal, de dode hoek detectie en de betere Canton speakers gaven uiteindelijk voor mij de doorslag om voor de Business te kiezen. Niet dus vanwege het navigatiesysteem omdat Amundsen op zich prima is volgens mij. Maar is wel een bonus om Columbus erbij te krijgen.

Heeft iemand al ervaring kwa ruimte op de derde zitrij in vergelijking met de VWToeran? De totale lengte is groter dan de Touran, maar komt dit ten goede van de derde zitrij?

Bovenaan Onderaan