als je een reservewiel besteld, gaat je laadvloer omhoog. En vervalt eigenlijk de optie variabele bodem. Met een reservewiel offer je dus eigenlijk ruimt op, wat vroeger eigenlijk niet was.Huh? Style Business heeft standaard een reservewiel (tijdelijk) en daarbij is een variabele bodem te bestellen. Althans bij mij wel :-), maar ja, de achteruitrijcamera was ook te bestellen...
als je een reservewiel besteld, gaat je laadvloer omhoog. En vervalt eigenlijk de optie variabele bodem. Met een reservewiel offer je dus eigenlijk ruimt op, wat vroeger eigenlijk niet was. Bij de tiguan is dit net hetzelfde.
Tenzij de laadvloer c.q. het reservewiel beschouwd worden als "meegevoerde uitrusting" want dan blijft de laadruimte (bruto) gelijk, ook al wordt een deel ervan continu ingenomen door die uitrusting...Als je laadruimte omhoog gaat, veranderd de cc inhoud ook, toch?
Vorige week de Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 190 pk besteld in lava blue kleur. Zetels stof-leder, Columbus navigatie, Blind Spot, adaptieve cruise control, 360° camera met Park assist en trailer assist, verwarmde voorruit, elektrisch wegklapbare trekhaak, elektrische opening koffer, rolgordijnen... Levertijd 8 april. Vandaag ben ik met hem een testrit gaan doen in het Skoda Contact centrum nabij Leuven. Eén uur dolle pret. De verkoper daar dacht dat een levering in juni meer realistisch was. Net op tijd om hem tijdens de zomervakantie met de caravan te testen.
@Delorean7 In de configurator staat inmiddels een foto met beige stof.Mijn dealer vertelde hetzelfde - men gaat pas eind Maart op training voor de Kodiaq. Tot die tijd gaan we lekker 100 youtube filmpjes vergelijken ofzo...
Iemand ergens een foto gezien van een stoffen interieur, beige?
Yep, netjesOok zwart van de style business staat erop
Zeker netjes. Was nog mijn grootste onzekerheid.Yep, netjes
Ook zwart van de style business staat erop
Bekijk bijlage 56127
Bij deze. Staat er ook al op