Interesse tot koop van de Kodiaq?!

duijt

Forumguru
Ok, duidelijk. Wel jammer dat daar in de tests en de brochure niets over wordt gezegd. Zou vind ik wel moeten als het verschil zo wezenlijk is. Ik ga de derde zitrij nu waarschijnlijk skippen. Mooiste zou zijn het zelf te ervaren...dat is niet zo eenvoudig helaas:D

CDK

Forumguru
@duijt, Salon van Brussel is helaas net voorbij, dat was een perfecte mogelijkheid geweest. Wellicht dat er op het www of een brochure een tekening staat met afmetingen van het interieur? Anders even een tweet naar Skoda Nederland sturen en daar de vraag neerleggen hoeveel centimeter beenruimte de 3e zitrij kost voor de passagiers op de 2e zitrij?

marang73

Forumguru
Dealer toch nog maar eens gemaild over 3e zitrij en reservewiel. Was volgens hem niet mogelijk maar configurator geeft het nog steeds aan als optie. Tevens staat in de handleiding uitleg over deze combinatie. En op het Duitse forum heeft iemand dit ook besteld.

Verder zit ik te denken om de chrome omlijsting om te ruilen voor verwarmbare voorstoelen plus stuur. Dakrails zijn sowieso al chroom.

harry

Senior Member
Verder zit ik te denken om de chrome omlijsting om te ruilen voor verwarmbare voorstoelen plus stuur. Dakrails zijn sowieso al chroom.

Zat met dezelfde overweging, voor €400 zijn er nog een hoop andere interessante opties. Raamlijsten verchromen/verzilveren kun je desnoods zelf ook nog wel doen. Gewoon goed afplakken en spuiten.

En als je een lichte kleur auto hebt staan zwarte lijsten overigens ook heel mooi, zeker op wit.

mOTiVe

Lid
Misschien is het te berekenen aan de hand van de opgegeven bagageruimte? De ruimte die overblijft is voor de 2e zitrij.

Bagageruimte = 5 zitplaatsen // 7 zitplaatsen
Tot aan achterbank (l) = 650 - 835 // 270
Tot aan voorstoelen (l) = 2.065 // 2.005

marang73

Forumguru
Zat met dezelfde overweging, voor €400 zijn er nog een hoop andere interessante opties. Raamlijsten verchromen/verzilveren kun je desnoods zelf ook nog wel doen. Gewoon goed afplakken en spuiten.

En als je een lichte kleur auto hebt staan zwarte lijsten overigens ook heel mooi, zeker op wit.

Precies vind 400 euro wel veel voor 2 chromen stripjes. En aangezien ik een witte auto heb vind ik zwart niet misstaan. Ga voor de verwarmbare stoelen plus stuur. Vond mijn huidige auto de afgelopen weken toch wel erg koud in de ochtend ;)

Laatst bewerkt:

duijt

Forumguru
@Corné de Kluijver. Vraag naar de beenruimte op de achterbank bij een derde zitrij is denk ik beantwoord. Nog niet door Skoda Nederland - ik wacht nog op een reactie - maar door het zien deze video op 6:34: als de derde zitrij is neergeklapt kunnen de stoelen op de tweede zitrij aanzienlijk minder ver naar achter. Als de derde zitrij overeind staat is de beenruimte op de achterbank gelijk aan die in de 5-zitter:pieker:

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Mijn Servisch is niet zo goed, maar ik denk inderdaad dat je gelijk zou kunnen hebben zo te zien in het filmpje :thumbsup:

duijt

Forumguru
@Corné de Kluijver. Het scheelt minstens de dikte van de rugleuning zo te zien. Dat is behoorlijk veel. Twijfel over de derde zitrij nu. Kan de derde zitrij wel min of meer permanent overeind zetten. Een vd drie kids, de kleinste, lekker achterin, de grootste twee ruim op de achterbank. Maar dan moet er niet teveel bagage mee...:pieker:

• Leuk

Frenk21

Forumguru
Precies vind 400 euro wel veel voor 2 chromen stripjes. En aangezien ik een witte auto heb vind ik zwart niet misstaan. Ga voor de verwarmbare stoelen plus stuur. Vond mijn huidige auto de afgelopen weken toch wel erg koud in de ochtend ;)
@marang73 , hou er rekening mee dat verwarmde stoelen alleen kunnen in combi met electrisch verstelbare stoelen. En laten die nu net niet mogelijk zijn op de ambition:pardon:

Frenk21

Forumguru
Dat stond in de prijslijst, maar dat is ook weer veranderd zie ik nu in de laatste prijslijst:facepalm:. Het geld wel voor de voorruitverwarming:lezen: Electrisch verstelbare stoelen zijn inderdaad niet op de ambition bestelbaar

marang73

Forumguru
Dat stond in de prijslijst, maar dat is ook weer veranderd zie ik nu in de laatste prijslijst:facepalm:. Het geld wel voor de voorruitverwarming:lezen: Electrisch verstelbare stoelen zijn inderdaad niet op de ambition bestelbaar

Klopt ... volgens prijslijst kan het wel ... ga het gewoon bestellen zie wel of het lukt.

Frenk21

Forumguru
In maart pre-vieuw bij de dealer op uitnodiging. Ze hebben dan tjechische auto's om te bekijken en te rijden:yeah:. Kan niet wachten:D. Produktiedatum staat nog steeds op week21, leveren week23

• Leuk
Even een hele andere vraag. Heeft iemand die adaptieve dempers aangevinkt op de optielijst? Als ik op de Skoda website kijk, dan zijn deze dingen nergens aan te vinken. Bij leasemaatschappijen is het wel een aan te vinken optie. Iemand enig idee hoe dit zit?

Bovenaan Onderaan