Verder zit ik te denken om de chrome omlijsting om te ruilen voor verwarmbare voorstoelen plus stuur. Dakrails zijn sowieso al chroom.
Zat met dezelfde overweging, voor €400 zijn er nog een hoop andere interessante opties. Raamlijsten verchromen/verzilveren kun je desnoods zelf ook nog wel doen. Gewoon goed afplakken en spuiten.
En als je een lichte kleur auto hebt staan zwarte lijsten overigens ook heel mooi, zeker op wit.
Servisch? 't Waren wel Tsjechische kentekens, voor zover zichtbaar.Mijn Servisch is niet zo goed
@marang73 , hou er rekening mee dat verwarmde stoelen alleen kunnen in combi met electrisch verstelbare stoelen. En laten die nu net niet mogelijk zijn op de ambitionPrecies vind 400 euro wel veel voor 2 chromen stripjes. En aangezien ik een witte auto heb vind ik zwart niet misstaan. Ga voor de verwarmbare stoelen plus stuur. Vond mijn huidige auto de afgelopen weken toch wel erg koud in de ochtend
Dat stond in de prijslijst, maar dat is ook weer veranderd zie ik nu in de laatste prijslijst. Het geld wel voor de voorruitverwarming Electrisch verstelbare stoelen zijn inderdaad niet op de ambition bestelbaar