Interesse tot koop van de Kodiaq?!

duijt

Forumguru
@Corné de Kluijver. Toch nog maar even over de ruimte achterbank derde zitrij. Van Skoda Nederland vernomen dat er in de technische gegevens in ieder geval geen onderscheid wordt gemaakt. Tsja. Ook de vraag gesteld aan Thomas van Autogefuhl, die van die lange maar wel heel goede autoreviews. Hij heeft de vraag bij Skoda neergelegd en: 'They answered: Same space in the 2nd row no matter what'....:pieker::sterretjes:

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Toch blijf ik het op z'n zachtst gezegd erg opmerkelijk vinden. Zelf durf ik hem vanwege mogelijk ruimteverlies op de 2e zitrij niet aan te vinken.

duijt

Forumguru
Maar even aan Maakt weinig uit gevraagd of hij er naar wil kijken als hij er straks in kan zitten/rijden...

harry

Senior Member
En dan toch! Na maanden wachten op prijzen, leaseprijzen en onderhandelingen is vandaag mijn bestelling opgenomen bij de Skoda dealer! Nog net vóór de hier veel besproken 'verzamel/planning week 6' ! :yeehaa:

Skoda Kodiaq Ambition Business
1.4 tsi ACT DSG 150pk (110kW)
Candy White
Sunset, extra donker getinte ramen achter
Lichtmetalen velgen 18" Elbrus
Elektrisch te openen en sluiten achterklep
Achteruitrijcamera en led achterlichten luxe variant
Driving Mode Select
Horizontaal neerklapbare passagiersstoel

Had in het begin nooit verwacht dat een 150pk DSG zou passen in mijn leasebudget maar toch!

Heel blij, verwachte leverweek medio juni!

Bij de style business krijg je led koplampen met AFS. Zijn dit de koplampen met de "wimpers" of krijg je die alleen icm Smart light assistent?

Bovenaan Onderaan