harry
Senior Member
Momenteel is in Engeland de dealerpreview gaande. Waarschijnlijk worden deze auto's daarna naar Nederland gereden.
Heb je meer info hierover? Waar precies? Ik ben momenteel in de uk!
Momenteel is in Engeland de dealerpreview gaande. Waarschijnlijk worden deze auto's daarna naar Nederland gereden.
Heb je meer info hierover? Waar precies? Ik ben momenteel in de uk!
En bouwen ze dan onderweg het stuur even om?
Mijn eerste post, maar wel een belangrijke vraag.
Ik ben druk bezig met de juiste keuze te maken voor de Kodiaq. Had eerst een 5008 suv op het oog maar daar zijn veel leverings problemen mee. Peugeot was iets makkelijker te leasen.
Nu wil ik de 1.4 tsi bestellen maar de 125 pk kan wel binnen het leasebudget en de 150 pk niet. Ga ik spijt van de 125 pk krijgen. Ik hoor graag van jullie
Tja, dat blijft natuurlijk altijd een persoonlijke kwestie. Ik rijd nu een 125pk Passat DSG, net voldoende power maar meer was wenselijk geweest.Mijn eerste post, maar wel een belangrijke vraag.
Ik ben druk bezig met de juiste keuze te maken voor de Kodiaq. Had eerst een 5008 suv op het oog maar daar zijn veel leverings problemen mee. Peugeot was iets makkelijker te leasen.
Nu wil ik de 1.4 tsi bestellen maar de 125 pk kan wel binnen het leasebudget en de 150 pk niet. Ga ik spijt van de 125 pk krijgen. Ik hoor graag van jullie
Nee hoor lees maar:
http://www.autocar.co.uk/car-review/skoda/kodiaq/first-drives/2017-skoda-kodiaq-14-tsi-125-se-review
90% van de tijd zit ik alleen in de auto. Misschien 2 keer per jaar met hele gezin plus dakkoffer en vol met bagage. Dan accepteer ik wel dat hij iets langzamer is. Ik rij nu een Opel Zafira 140 PK en de Zafira is zwaarder dan de Kodiaq dus ik denk voor mij persoonlijk dat de Kodiaq wel te vergelijken is met de Zafira qua acceleratie, etc
Ik dacht keuze in zwart interieur (naast bekleding) en met beige voor de style (ook cf de configurator).Dit is toch geen style? Die heeft lichte kunststof delen..
Ik dacht keuze in zwart interieur (naast bekleding) en met beige voor de style (ook cf de configurator).