Mooie kleurKodiaq met NL Kenteken, zal vast 1 van de eerste zijn.
Bekijk bijlage 56716
Kodiaq met NL Kenteken, zal vast 1 van de eerste zijn.
Bekijk bijlage 56716
Wow dat is snel! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Bekijk bijlage 56724
weten welke gelijk welke kleuren de preview auto's zullen hebben..
Ik weet het niet bij deze uitvoering.......... klein schermpje, goedkoop ogend randje er omheen, geen stuurwielbediening van audio etc......Hierbij filmpje van Style line voorzien van grijs-zwarte stoelen op 1.49min.
Ik weet niet wat ik er nog van vind.
Kan iemand er nederlandse ondertiteling onderzetten? Mijn Frans is te slechtLeuke vergelijking met 5008
In deze video speelt Kodiaq uit en toch gelijk. Ik vind hem de winnaar
Is @Corné de Kluijver zijn auto al geleverd danLang leve RDW!
Op kenteken sinds 15 feb. Moet een goed uitgeruste versie zijn, benzine, 180 Pk, 7-zits van 54.155 euro. Uitgaande van de business prijslijst een 2.0 TSI DSG-7 4x4 Style Business met 8.000 euro aan opties.
Dit is misschien ook een preview auto, Kodiaq 2.0 TDI 4x4 St.B.7p met een nieuwprijs van 62.240 dus ook aardig in de opties. Sinds 17-2-2017 op kenteken.Kodiaq met NL Kenteken, zal vast 1 van de eerste zijn.
Bekijk bijlage 56716
Dit is misschien ook een preview auto, Kodiaq 2.0 TDI 4x4 St.B.7p met een nieuwprijs van 62.240 dus ook aardig in de opties. Sinds 17-2-2017 op kenteken.
Was wel ff proberen voordat ik achter het kenteken was (NK-225-D)
Dat ben ik met je eens@jamstar. In ieder geval wat de ambition betreft. Eens kijken bij de pre view hoe het er echt uit ziet. Bij de style bestel je stof zwart en niet stof grijs.is een groot verschil. Misschien toch Alcantara of leerDe bekleding van de Active en Ambition vind ik persoonlijk mooier dan de Style. Ik had gehoopt dat de Style zwarte bekleding zou hebben.