Interesse tot koop van de Kodiaq?!

maik1

Forumguru
Die foto's hierboven zijn qua kleur inderdaad niet echt best. Komt mede door de harde flits, daardoor lijkt het wat lichter.
De foto in de configurator zou een stuk beter moeten zijn:

http://www.skoda.nl/~/media/Skoda2/...17/AD-ip-3__01__Style Stof Zwart.ashx?mw=2048

AD-ip-3__01__Style%20Stof%20Zwart.ashx

Berryfetcher

Nieuw lid
Persoonlijk vind ik, wanneer uitvoering Style, beige kleurstelling luxer ogen.
En dat zonder meerprijs ten opzichte van zwarte bekleding.

mOTiVe

Lid
Zojuist even gekeken en de kleur van de lijsten aan de binnenkant lijkt dus afhankelijk van de keuze voor stof kleur. Je kunt style beige stof beige kiezen of style zwart stof zwart maar geen combinatie van zwart en beige. Gelukkig maar want ik heb alleen de beige stof aangeven.

Delorean7

Nieuw lid
Die met stof beige zie ik nu pas voor het eerst op een render die er redelijk uit ziet. Zoek al weken naar echt live beeld. Ook in die video zit dat niet helaas.

Oh well, toch al besteld :D

Hierbij filmpje van Style line voorzien van grijs-zwarte stoelen op 1.49min.

Ik weet niet wat ik er nog van vind.

Berryfetcher

Nieuw lid
@Jamstar
Mmm ik ook niet. Beige vind ik toch mooier, alleen moet ik erg wennen aan de kleurcombinatie. Had liever het volledige zitvlak, met name achterbank, in één kleur gezien.

CDK

Forumguru
Persoonlijk kan ik helaas de stoffen interieurs van geen enkele Skoda waarderen, ook die van de Kodiaq niet. Daarom bestel ik altijd maar een lederen interieur, dan weet je tenminste wat je krijgt als je een nieuw model als de Kodiaq aanschaft. Alcantara wat ook gewoon microvezel stof is vind ik wél een erg mooie uitstraling hebben :jaja:

tha a

Senior Member
bah... de leaseprijs van de 2.0tdi DSG, StyleBl met wat los spul viel vies tegen. Zo tegen dat ie zelfs boven de eigen bijdrage grens uitkomt. :pieker::angry:
Die losse opties (metallic lak, lane assist, ACC, sunset en zongordijntjes) maken t verschil niet dus...

Twijfel nu erg of ik genoegen wil nemen met een "mindere" versie in de vorm van Ambition BL of de Kodiaq moet laten voor wat ie is en voor iets anders gaan (weer een octavia bv)

harry

Senior Member
Twijfel nu erg of ik genoegen wil nemen met een "mindere" versie in de vorm van Ambition BL of de Kodiaq moet laten voor wat ie is en voor iets anders gaan (weer een octavia bv)

Ik vind juist dat je meer voor je geld krijgt met een ambition-business. Het is natuurlijk waar je specifiek naar op zoek bent maar ik zou het toch echt geen mindere versie noemen

Bovenaan Onderaan