@harry, tot heden en ik verwacht dat het bij de Kodiaq precies hetzelfde zal zijn, werkt dit via de ABS sensoren. Er wordt dus geen individuele druk gemeten, maar de omwentelingen worden gemeten. Minder efficiënt helaas, maar het volstaat.
Helaas geen preview bij Versluis in Zoetermeer. Hun preview dag staat ingepland op 23 maart, en de introductie is op 24 maart. Beetje mosterd voor de maaltijd, dus ze slaan de preview wagen -begrijpelijk- over.
Weet iemand anders een dealer in regio Haaglanden die eerder een preview heeft?
Dat gaat uitsluitend op uitnodiging voor de mensen die de auto reeds besteld hebben. Je zult helaas nog een paar weekjes geduld moeten hebben tot eind maart.
Lees al een tijdje mee, maar een auto bestellen zonder rijden / zien gaat me toch wat te ver.
Had van Versluis al gehoord dat preview pas 23/24 maart is.
Weet iemand anders een dealer in regio Haaglanden die eerder een preview heeft?
De demo auto's van dealers zijn al besteld vóór de orderboeken voor ons gewone stervelingen opengingen. Die staan echt wel op tijd bij de dealer.
Reken maar dat, als de 1250 exemplaren voor 2017 op zijn (al vermoedt ik dat dat ook weer zo'n marketingbuzz dingetje is en er veel meer wagens komen), dealers alvast graag orders voor 2018 laten optekenen. Je kan ze maar alvast verkocht hebben...