Introductie van de Kodiaq bij de dealer

Beertje19

Senior Member
Veel plezier bij garage peusens :deuk:
Verkopen -> zeer goed
Aftersales -> mijn ervaring niet te doen. Zelfs niet met drie skoda's in onderhoud.
Sorry, moest het effect kwijt.

Beertje19

Senior Member
Massis,
Ik heb de Superb ook gezien in Bilzen en daarna de Lavablue in Kortenberg. Trouwens een testrit van een uur gedaan. Daar viel de kleur erg goed mee. De Superb was iets meer petroleumachtig.
Normaal wordt mijn Kodiak 2,0TDI 190 pk Lava Blue geleverd op 8 april bij Peusens. We zullen zien...

Als ik het goed heb, heb je hem besteld in week 3 ( de week voor 27 Jan)
Vooropgestelde levering in week 14

Dat is een héél snel.

RoyV1982

Forumguru
Klopt het dat er morgen een preview is bij Ames in Dordrecht??

Heb geen uitnodiging maar wil de auto graag even in het echt zien voor ik hem bestel en dan met name de ruinte en toegankelijkheid van de 3e zitrij

Beertje19

Senior Member
Bij de preview overigens niet alleen op de beenruimte gelet natuurlijk. Gereden in de 1.4TSI DSG 150pk. Lava blue. Mooie kleur. Ook de zwarte trouwens die er stond vond ik mooi. Past er goed bij. Hoop dat dat ook geldt voor Quartz Grey natuurlijk...Wit - was er ook - is niet mijn kleur. Auto rijdt top. Soepel en meer dan voldoende power. Stoelen zeer comfortabel. Interieur op hoog niveau, ondanks wat hard plastic aan bijv. de onderkant van de deuren binnen. Zeker niet storend. Moet wel zeggen, de interieurlijsten Style (Mythos glossy black) vind ik ok, maar niet supermooi. Veel ruimte binnen natuurlijk. Hoofdruimte achterin prima. Zitten op de derde zitrij kon, met een persoon van (ook) 1.85 voor me en ook de voorste stoel op de 1.85 stand, maar dan allen voor korte ritjes. Hoofdruimte op de derde rij houdt niet over, voor 1.85 eigenlijk te weinig, maar tot 1,75 denk ik ok. Maar zeer tevreden met mijn bestelling!:tegek:

@ Duijt
Heb je ook foto's van die lava blue waarin je gereden hebt ?

RoyV1982

Forumguru
Net bij Ames geweest en daar stond dezelfde zwarte Kodiaq. Erg fraaie auto!!

De ruimte op de 3e zitrij was ook positief.

Nou nog even goed de optielijsten doorbladeren..

johnboy

Donateur
Ook net bij Ames geweest.

Lekker gereden met benzine automaat uitvoering.
Mogen helpen bij onthulling . Leuke gesprekken met forumleden .

Geweldige auto, idd juiste keuze gemaak. Nu maar verder wachten, zucht...

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan