Gisteren ook even naar Sittard geweest voor de preview (overigens wel netjes een uitnodiging en reminder gekregen), mede forumlid
@Beertje19 ook nog kort gesproken. :-)
Naast dat het allemaal netjes verzorgd was, hapje, drankje, was het na de introductie en onthulling, tijd, om voor mij het belangrijkste aspect te onderzoeken, de 3de zitrij!
Ben zelf gaan zitten (1.84 m, normaal postuur), daarna heb ik gevraagd om de 2de zit rij aan te schuiven, zodat ik mijn benen (knieën) nog vrij kon bewegen. Alles in deze stand laten staan, en toen naar de 2de zit rij. Hierbij normaal gaan zitten en ook hier genoeg ruimte, zodat benen/knieën, vrij te bewegen zijn. Conclusie genoeg ruimte om zelfs voor een volwassene (normaal postuur) plaats te nemen. Heb ter vergelijking ook wel eens in een BMW gezeten met een 3de zit rij, maar daar werd ik niet vrolijk van, ook niet voor een klein ritje. Al met al dus (voor mij) een prima keuze gemaakt :-). Ook indien op 2de zit rij, en alles naar achter geschoven, een zee aan ruimte over, waarbij de bestuurdersstoel afgesteld op mijn positie.
Daarnaast is; zoals door velen reeds gemeld, de afwerking en kwaliteit ruimschoots voldoende, voor deze prijsklasse zelfs beter dan de "concullega's". Rondje rijden was goed, voelde voor zover objectief te meten goed aan, echter je moet eigenlijk wat langer rijden. 10 min is daar niet genoeg voor. Hoop dat ik nog 1 van de gelukkige ben met een 8 inch radio & fysieke knoppen, vindt ik persoonlijk qua formaat en "looks" beter passen, maar goed, dat is ook maar een mening.
Nu maar beginnen met kruisjes zetten op de agenda! De attentie aan het einde van de preview geeft thuis bij de kinderen wel een extra uitdaging, dat dan weer wel