Lava blue en die buiten staat quarz grey@Delorean7 Welke kleur blauw is de Kodiaq die binnen staat?
Ik begrijp de vraag van @maik1. In het stuk van @tha a lees ik dat de ruimte op de tweede rij top is, maar niet of dat was in een 5-zitter of een 7-zitter, en voor wat betreft de laatste dan met met derde rij neergeklapt of opgezet. O.a. @Corné de Kluijver had in de praktijk (autosalon Brussel meen ik) ondervonden dat de ruimte op rij 2 in een 7-zitter aanzienlijk minder is dan in een 5-zitter. Dat zou vooral bij neergeklapte 3e rij een rol spelen. Berichten van o.a. Pon zeggen iets anders. Dus zou mooi zijn als dit bij de preview definitief zou kunnen worden opgehelderd!Hieronder een (Ingekorte) post uit ditzelfde topic:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niets zinnigs over kan zeggen op basis van mijn eigen ervaring, omdat het allemaal 7-zitters betrof. Zoals hierboven terecht geschreven was de ruimte in de 7-zitter prima op de 2e rij. Ik zat achter een man die volgens mij wel 2 meter is (begeleider van PON) en ik ben zelf 1.92. Achterste zitrij was neergeklapt.Ik begrijp de vraag van @maik1. In het stuk van @tha a lees ik dat de ruimte op de tweede rij top is, maar niet of dat was in een 5-zitter of een 7-zitter, en voor wat betreft de laatste dan met met derde rij neergeklapt of opgezet. O.a. @Corné de Kluijver had in de praktijk (autosalon Brussel meen ik) ondervonden dat de ruimte op rij 2 in een 7-zitter aanzienlijk minder is dan in een 5-zitter. Dat zou vooral bij neergeklapte 3e rij een rol spelen. Berichten van o.a. Pon zeggen iets anders. Dus zou mooi zijn als dit bij de preview definitief zou kunnen worden opgehelderd!