haassie
Forumguru
Www.autostop.nl doen walnutblasting
Volgens mij is een dergelijke reiniging bij een 1.4 helemaal niet nodig. Ik hoor die problemen alleen bij 1.8 en een 2.0 TSI. Ik zou me er in ieder geval niet te druk over maken.Dat was een interessant stukje leesvoer... Ik kocht mijn O2 1.4 TSI CAXA met iets meer dan 90.000 km. Bij het grote onderhoud toen (2,5 jaar geleden) is het blok gespoeld met BG voordat er vers smeer in ging.
Nodig of niet ?
Zou deze eerst eens op testbank kunnen zetten en zien hoeveel pk,Nm die kwijt is en dan uitmaken of je dat nodig vind of niet.(kost bij deze is ook niet weinig)
Motor past deze ook een beetje aan de nodige vervuiling.
Extreem vervuiling zal die wel melden als foutmelding/noodloop.
Directe inspuiting kan je niet reinigen door iets bij de brandstof te doen of betere benzine te tanken.
Bij indirecte inspuiting kan dat wel helpen.
Beide inspuiting aanwezig kan het ook helpen.
De vetgedrukte delen zijn door de gebruikte zinsbouw niet te begrijpen op de manier hoe jij het waarschijnlijk bedoelt. Voor mij althans redelijk abacadabra...
Inmiddels wel al contact gehad met HBT en de prijsopgave komt voor mijn 1.4 TSI neer op 270 euro inclusief btw. Voor of na onderhoud maakt niet uit aldus Tom, dus ik wacht eerst de beurt even af eind deze maand.
Heeft die dat op t moment ook dan, directe én indirecte inspuiting?Of zolang verkrijgbaar de 1.8 TSI
Ja de 1.8 en de 2.0 TSI gebruikt in het MQB platformHeeft die dat op t moment ook dan, directe én indirecte inspuiting?