Waar was dat, voor 148 euro? En walnut dan of chemisch? Wat een prijsje...Oh dat is wel wat prijzig ja. Ik was destijds 148 euro kwijt. Zag dat er ook nog een zat in Doetinchem.. en anders zul je het er voor over moeten hebben naar Swifterband te rijden..
Maar volgens mij is HBT dicht, dus helaas, moet iets anders vinden...Tja die Wendel de Joode heb ik destijds ook benaderd zag ik in mijn mail archief; die is wel 50 euro goedkoper nu dan destijds maar evengoed is het aan de stevige prijs ja.
Mijn 148 en 55% korting weet ik even niet meer hoe dat gegaan is. Ik denk op basis van forum vermelding een korting of iets destijds..
Off topic natuurlijk, maar ik weet vrij zeker te herinneren dat Tom toen aangegeven had bij een informerend forumlid dat zijn tarief praktisch al een bodem prijs is en derhalve geen (groeps)korting kan doen. Bovendien kon hij niet meer dan een klein x-aantal klanten tegelijk bedienen op één dag, wat een groupbuy minder handig maakt. Én had hij niet bepaald te klagen over te weinig klanten/werk...Mijn 148 en 55% korting weet ik even niet meer hoe dat gegaan is. Ik denk op basis van forum vermelding een korting of iets destijds..
Dat is de belangrijkste vraag. We gaan het wel zien of het voorgoed is of niet....En waarom hij nu dicht is
Tsja en waarom zou HBT nu dicht zijn ??
Misschien had hij het wel heel ergggg druk en had hij voor ons aantrekkelijke prijzen.
Maar klaarblijkelijk heeft hij toch te weinig berekend tov de anderen die klaarblijkelijk normale prijzen berekenen om bestaansrecht te hebben.
En zal dat uiteindelijk de reden zijn dat HBT nu niet meer bestaat ?
Site zou nog komen, check FB.RB Techniek Hoogeveen?
Website?! Ik kan ze nergens vinden op internet...
Ehm, dan kom ik bij een airco-boer uit...Site zou nog komen, check FB.
Ehm, dan kom ik bij een airco-boer uit...
Welkom bij 't Kippeboertje! - 't Kippeboertje
https://kippeboertje.nl/
Voor koeltechniek en airco's bent u bij ons ook op het juiste adres, dit doen we onder de naam RB-Techniek. Al onze kippen lopen los in de stal, krijgen ...