Japanese Power
Donateur
En dan is het ineens tijd voor een nieuwe topic. Sommige dingen kunnen snel gaan. Afgelopen maanden druk bezig geweest met alle opties en configuraties zoals ik in een ander topic al heb verwoord. Leveringsproblemen, opties die vervallen, chiptekorten, bijtelling EV die steeds minder aantrekkelijk wordt.
Van alles is de afgelopen periode langs me heen gegaan. Maar goed, dat topic is nu verleden tijd omdat binnen een tijdsbestek van nog geen 12 uur er ineens een voorraadmodel Enyaq is uitgezocht en gekocht.
Het topic van mijn eigen Kodiaq gaat zeer binnenkort op slot. Nog geen 100K in 4 jaar en 2 maanden. Hij was ingezet op 5 jaar en 150K. Het kan anders lopen in het leven.
Voor nu even een quick shot (de enige die ik heb) van de Enyaq zoals hij nu is gekocht. De levering is ook nog eens vervroegd naar donderdag 16-12.
Ik heb ook nog gekeken naar een iV60 Sportline, maar zonder snellaadoptie, warmtepomp en trekhaak ben ik dan al 1000 euro meer kwijt. Ziet er mooi uit, maar kost een paar centen meer en laat ik dan maar realistisch blijven. Dan maar Quartz Gray, dan maar 19", dan maar een gewoon Loft interieur. So be it. We hebben het eigenlijk over een decadente luxe situatie. De auto is een mooi verlengstuk van mijn salaris maar ik rij vrijwel nooit voor de zaak...
Ik krijg nu een mooie auto, de iV 60 uitvoering in Quartz Gray.
Naast de standaard opties zijn de volgende fabriekopties ook aanwezig:
• Quartz Gray lak (de laatste modellen in deze kleur aangezien deze kleur nu is vervangen door Graphite Gray)
• 120kW oplaadmogelijkheid
• Comfort pakket
• Klimaat pakket
• Electrisch inklapbare trekhaak
• Warmtepomp
Als extra's nog mee laten nemen:
• Afleveren op winterbanden (staat nu nog op zomer, deze worden opgeslagen of meegeleverd, net waar ik klant wil worden)
• All-weather mattenset
• Dubbelzijdige kofferbakmat
• Scheidingsrek van de kofferbak voor de hond (en de bagage bij vakanties)
• Clean Protect lakbehandeling
Wat nog volgt: achteruitrijcamera.
Wordt vervolgd. Hoop geregel met laadpas, laadpaal, verzwaring meterkast en meer aanverwante zaken.
Van alles is de afgelopen periode langs me heen gegaan. Maar goed, dat topic is nu verleden tijd omdat binnen een tijdsbestek van nog geen 12 uur er ineens een voorraadmodel Enyaq is uitgezocht en gekocht.
Het topic van mijn eigen Kodiaq gaat zeer binnenkort op slot. Nog geen 100K in 4 jaar en 2 maanden. Hij was ingezet op 5 jaar en 150K. Het kan anders lopen in het leven.
Voor nu even een quick shot (de enige die ik heb) van de Enyaq zoals hij nu is gekocht. De levering is ook nog eens vervroegd naar donderdag 16-12.
Ik heb ook nog gekeken naar een iV60 Sportline, maar zonder snellaadoptie, warmtepomp en trekhaak ben ik dan al 1000 euro meer kwijt. Ziet er mooi uit, maar kost een paar centen meer en laat ik dan maar realistisch blijven. Dan maar Quartz Gray, dan maar 19", dan maar een gewoon Loft interieur. So be it. We hebben het eigenlijk over een decadente luxe situatie. De auto is een mooi verlengstuk van mijn salaris maar ik rij vrijwel nooit voor de zaak...
Ik krijg nu een mooie auto, de iV 60 uitvoering in Quartz Gray.
Naast de standaard opties zijn de volgende fabriekopties ook aanwezig:
• Quartz Gray lak (de laatste modellen in deze kleur aangezien deze kleur nu is vervangen door Graphite Gray)
• 120kW oplaadmogelijkheid
• Comfort pakket
• Klimaat pakket
• Electrisch inklapbare trekhaak
• Warmtepomp
Als extra's nog mee laten nemen:
• Afleveren op winterbanden (staat nu nog op zomer, deze worden opgeslagen of meegeleverd, net waar ik klant wil worden)
• All-weather mattenset
• Dubbelzijdige kofferbakmat
• Scheidingsrek van de kofferbak voor de hond (en de bagage bij vakanties)
• Clean Protect lakbehandeling
Wat nog volgt: achteruitrijcamera.
Wordt vervolgd. Hoop geregel met laadpas, laadpaal, verzwaring meterkast en meer aanverwante zaken.
Laatst bewerkt: