Japanese Power
Donateur
Klopt idd. Deze is van de buurvrouw. Is een mooi model die RCZ, naar wel echt een vrouwending. Buurman houdt het bij z’n gekietelde fünfer.Of-topic,@Japanese Power, je buurman wel een (echte)auto liefhebber zie ik!
Klopt idd. Deze is van de buurvrouw. Is een mooi model die RCZ, naar wel echt een vrouwending. Buurman houdt het bij z’n gekietelde fünfer.Of-topic,@Japanese Power, je buurman wel een (echte)auto liefhebber zie ik!
Dat is helemaal niet gek. Ik vind het ook wel mooi, maar tevens dermate onpraktisch dat ik sinds ca. 1974 (na het afscheid van mijn derde witte auto) er nooit meer aan begonnen ben.Gek hè! Ik blijf de meeste auto’s juist in het wit het allermooist vinden.
De eerste MTB is schoon en de beer is de buitenkant met alle openslaande delen gedaan. Nu even pauzemomentje.@Japanese Power zie dat je lekker gecrossed hebt met bike en suv is alles alweer schoon?
Is bij mijn voiture niet anders geweest deze vakantieAls je nog een effectieve vliegenmepper zoekt koop dan een Kodiaq.
Wist niet dat jij panties droeg.Wat heel goed werkt om die insecten te verwijderen, is een natgemaakte oude panty. Alleen niet te lang mee wachten uiteraard
Tsja Menno, er zijn van die dingen die we juist NIET willen wetenJe moest eens weten
Oei. Zit hij op een beetje bereikbare plaats om te herstellen of zit hij op een onmogelijke plaats?Baal meer van een tak die op mijn wagen gevallen is met die storm/onweer afgelopen week en een mooie duts erop heeft achter gelaten
is geen gezicht.......Wist niet dat jij panties droeg.
Wat zegt ons dat over de aerodynamica van dit model...?Aantal dode muggen en aanverwante vliegende soortgenoten per vierkante cm. is nog hardnekkiger om te verwijderen dan de modder
Uitlepelen dus. Succes.Denk wel uit te deuken zonder te spuiten, maar toch altijd balen.