Japanese Power - Kodiaq

Status
Niet open voor verdere reacties.

Canon-Eye

Forumguru
Gek hè! Ik blijf de meeste auto’s juist in het wit het allermooist vinden.
Dat is helemaal niet gek. Ik vind het ook wel mooi, maar tevens dermate onpraktisch dat ik sinds ca. 1974 (na het afscheid van mijn derde witte auto) er nooit meer aan begonnen ben.
Ofwel je bent continu in de weer om hem een beetje netjes te laten ogen, óf je rijdt voor schandaal... zodoende. :pardon:
 

0ri0n88

Forumguru
Met een witte blijf je zitten :nailbiting:

Nee hoor gekheid de huidige witte kleuren en met name die van de vag groep vind ik beslist heel mooi, maar toch zal ik er hoogst waarschijnlijk nooit zelf 1 kopen in het wit...

@Japanese Power zie dat je lekker gecrossed hebt met bike en suv :thumbsup: is alles alweer schoon?;)
 

Japanese Power

Donateur
@Japanese Power zie dat je lekker gecrossed hebt met bike en suv :thumbsup: is alles alweer schoon?;)
De eerste MTB is schoon en de beer is de buitenkant met alle openslaande delen gedaan. Nu even pauzemomentje.

Als je nog een effectieve vliegenmepper zoekt koop dan een Kodiaq.

Aantal dode muggen en aanverwante vliegende soortgenoten per vierkante cm. is nog hardnekkiger om te verwijderen dan de modder ;)
 

Sk_Hans

Forumguru
Wat heel goed werkt om die insecten te verwijderen, is een natgemaakte oude panty. Alleen niet te lang mee wachten uiteraard
Wist niet dat jij panties droeg. :arghh:


Net een uur staan boenen op een paar plekjes op de lak van de nieuwe Kodiaq. Er zaten een paar druppels van een soort hars op en op een andere plek waarschijnlijk geel stuifmeel dat in gedroogd was. Leek wel of er gele verf op de lak zat. Gelukkig is het nu weer (even) schoon. Heeft heel wat moeite gekost. Eerst gewoon met shampoo geprobeerd, toen met insectweg, glasex, boenwas.

In het verleden hadden we daar wel wat last van, maar het lijkt steeds erger te worden. Het wordt nu hoog tijd dat er een carport komt. Ik had een zaak gevonden die carports kan leveren en op maat maken voor een schijnbaar redelijke prijs. Maar die zijn wel heel erg traag in het beantwoorden van mails. Na een telefoontje tekeningen en foto's gemaild, maar wacht nu al een week op een reactie. En dan komt ook nog eens al dat gedoe met de gemeente...
 

leon-cupra

Forumguru
Een goede microvezel doek doet ook wonderen. Heb zo een doek, geen product nodig, de vliegen verdwijnen zonder moeite van je lak.
 

0ri0n88

Forumguru
Bovenop het dak zit gewoonweg een lelijk putje en met de zon erop ziet het er echt niet uit.

Denk wel uit te deuken zonder te spuiten, maar toch altijd balen.
Ach ja het gaat hier over jou mooie beer en die is nog lekker schoon van schade neem ik aan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan