Japanese Power - Kodiaq

Status
Niet open voor verdere reacties.

Japanese Power

Donateur
coole pics idd!!!
nog wel tijd gevonden om te fietsen naar het foto's nemen ;)

iets anders: zwarte grillrand? om te complementeren met de zwarte sierlijsten?

Geen zorgen. De MTB’s zijn al 2 x op pad geweest. En de Kodiaq blijft zoals hij nu is hoor ;)

Nice, hoe vaker ik de witte variant zie hoe meer ik begin te twijfelen over mijn lava blue kleur ...

Lastig. Ik heb op laatste moment ook de switch gemaakt van Lava Blue naar wit. Niet twijfelen en straks gewoon genieten.

En thxs all voor de reacties!
 

leon-cupra

Forumguru
Nice, hoe vaker ik de witte variant zie hoe meer ik begin te twijfelen over mijn lava blue kleur ......

Fijne vak.
ben je iemand die gek wordt van elk krasje, verander dan maar snel naar wit. Kan het je niet schelen, is lava blue een mooie kleur.
Hebben zelf een lava blue superb. Na 7 maanden ben ik ergens blij dat hij quasi voor de helft herspoten dient te worden. Combinatie vrouw en kids die er niet naar kijken en derden die er nog minder naar kijken, had na 7 maanden het resultaat dat je op elk paneel wel al een krasje zag. Vorige wagen van mijn partner was een witte O3, na 4 jaar zag je daar amper krassen op. Net hetzelfde met mijn RS, quasi krasvrij (je ziet ze gewoon amper).
 

Canon-Eye

Forumguru
ben je iemand die gek wordt van elk krasje, verander dan maar snel naar wit.
Zijn dat niet dezelfde mensen die ook gek worden van elk modderspatje? Die kunnen beter géén wit (of zwart) nemen, maar liever een kleur als capuccinobeige of zo.
Daar zie je echt niks op totdat-ie echt heel vuil is... :pardon:
 

leon-cupra

Forumguru
Zijn dat niet dezelfde mensen die ook gek worden van elk modderspatje? Die kunnen beter géén wit (of zwart) nemen, maar liever een kleur als capuccinobeige of zo.
Daar zie je echt niks op totdat-ie echt heel vuil is... :pardon:
modderspatje kan ik nog mee leven. Dat geraakt er nog gemakkelijk af. Een kras daarintegen. ;)
Enige nadeel van wit zijn die zwarte teerpuntjes. Je ziet deze supergoed. Maar met goed product zijn ze gemakkelijk te verwijderen.

Capuccinobeige is idd zeer gemakkelijk te onderhouden
 

Japanese Power

Donateur
Gaat goedkomen. Eerst met de hand onder hoge druk afspuiten, dan insoppen, afspuiten en dan aan de slag met de spulletje van CarClean ;)
 
Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
Enige nadeel van wit zijn die zwarte teerpuntjes.
Ik heb in een ver verleden toevallig 3 witte auto's na elkaar gehad en daarna besloten dat ik never nooit meer een witte wil.
Dat geldt trouwens ook voor zwart (metallic of niet) na 5,5 jaar in mijn eerste Skoda: een zwarte F2c... :pardon:
 

leon-cupra

Forumguru
Ik heb in een ver verleden toevallig 3 witte auto's na elkaar gehad en daarna besloten dat ik never nooit meer een witte wil.
Dat geldt trouwens ook voor zwart (metallic of niet) na 5,5 jaar in mijn eerste Skoda: een zwarte F2c... :pardon:
dit ons voor mij de tweede. De rest mag ook wit worden. Voor die teerpuntjes zijn goede producten te verkrijgen. Voor mij zijn weinig krasjes zien een groter voordeel.
 

MaxN

Donateur
Gek hè! Ik blijf de meeste auto’s juist in het wit het allermooist vinden. En dat vuil worden boeit mij niet was ze toch bijna wekelijks.
Of-topic,@Japanese Power, je buurman wel een (echte)auto liefhebber zie ik!:jaja:;)
Die plat geslagen Peugeot die daar staat? Ook wel RCZ genoemd. Ja die is wel mooi, maar het blijft een peug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan