Of wist je dit al vanaf je 20e?
ehhhh 24e al, Ik heb vanaf mijn 20e ergens tot aan mijn 40+ alleen maar motor gereden ( zomer/winter ) en had zelfs geen auto rijbewijs !
En dus ook op motorfiets met vakantie met tentje en slaapzak achterop en 1 zijkoffer voor mezelf en andere voor vriendin.
En dan was het de deur uit en we wisten welk land we wilden zien, en voor de rest was het rijden en rond 14.00 / 15.00 uur gingen we zoeken naar een supermarkt en een camping waar we konden overnachten.
Beviel de omgeving of de camping dan boekte we de volgende ochtend nog 1 of 2 nachten bij en gingen we de omgeving bekijken per motor of benenwagen.
En zo hielden we dan onze vakantie.....
En zo houden we eigenlijk nog onze vakantie's, niets boeken en we zien wel...
En er is altijd wel iets te vinden voor een nacht !
En oké de ene keer betaal je de hoofdprijs voor overnachting en de keer er op overnacht je bijna gratis...
Maar goed veel mensen kunnen er niet tegen en moeten de zekerheid hebben van op hun naam iets gereserveerd hebben staan.
Ik zou knijtergek worden als ik 1000Km moet jakkeren naar me vakantiebestemming en dan 3 weken op zelfde plek continu zou zitten op zelfde lokatie, en dan aan eind weer 1000Km terug moet jakkeren en uiteindelijk weer gebroken thuis te komen....