Japanese Power
Donateur
Heb ik nog naar gekeken. Waren de standaard ballonbanden die eromheen zaten.Misschien iets kleinere bandjes erop?
Heb ik nog naar gekeken. Waren de standaard ballonbanden die eromheen zaten.Misschien iets kleinere bandjes erop?
Goede en betrouwbare techniek maar op gebruikersgemak lopen ze wel wat jaartjes achter...Tsja weinig voor nodig natuurlijk
Tsja misschien wel bewust niet haantje de voorste willen zijn....op gebruikersgemak lopen ze wel wat jaartjes achter...
Op vlak van design liepen ze toch ook serieus achter. Typische aziatische stijl, iets dat je in europa niet verkocht krijgt. De nieuwe modellen zijn nu wel best mooi, maar toyota is lang vergeten in de "top mind" van de koper. De koreaanse merken hebben al enige tijd deze plaats ingenomen van toyota.Goede en betrouwbare techniek maar op gebruikersgemak lopen ze wel wat jaartjes achter...
Het begrip winterband is breder dan alleen in de winter met temperaturen richting vriespunt. Hij levert om meerdere redenen betere prestaties in de herfst en winter. Winterbanden hebben extra groefjes die voor meer grip zorgen bij het optrekken / afremmen. Dit geldt voor bevroren en besneeuwde wegen maar zeker ook bij regen, modder en op een weg vol met bladeren, zoals nu dus. Afgezien daarvan heb ik geen zin om weer een afspraak in te plannen om langs de dealer (lease) te gaan voor een bandenwissel in de periode dat iedereen ineens z'n banden wil wisselen omdat de vorst z'n intrede doet. Kijk, ben je zelf monteur of heb je de banden op velg thuis of in je garage opgeslagen liggen is het helemaal makkelijk, maar die vlieger gaat bij mij niet op.Nu al de winterbanden leggen? Is dat nog niet een beetje vroeg?hier in BE nog steeds gemiddeld 17°C, NL ook dus toch niet echt optimaal om nu al met de winterbanden rond te rijden.
Kom kom, beetje relativeren: zet een Corolla van 15 jaar naast een Octavia van 15 jaar oud, qua vormgeving zijn beiden niet top-of-the-art. Alleen het gebruikersgemak van de OC zal hoger liggen en de betrouwbaarheid van de Corolla zal van zijn kant weer hoger zijn. Qua design heeft Skoda ook pas de laatste jaren flink doorgepakt. Hiervoor was ook alles maar braaf.Op vlak van design liepen ze toch ook serieus achter.
laat jij onderhoud doen aan je TV bij een autodealer ?ik koop een tv toestel, het beeld blijkt veel ruis te vertonen en desgewenst zegt men: ja meneer, dat hebben veel van deze auto's,
Verkoopprijs laag houden? Sinds wanneer is een kodiaq goedkoopis niet te beluisteren, hebt geen smoelenboek en geen spotify account......
Maar goed ze erkennen een gebrek maar omdat het kosten met zich meebrengt dan geven we het de naam producteigenschap.
Maw we stoppen er bagger troep in zodat we de verkoopprijs laag houden , en als men dan komt zeuren dan noemen we het een product eigenschap, maarrrrrrr indien je het opgelost wil hebben dan kost het je 450 euro....
Tsja hoe lang kun je met dit soort behandelingen naar je klanten doorgaan tot het spaak loopt ????
O ja, een leuk voorbeeldnummer (Spotify) waarbij het optreed is deze.
Ben benieuwd of mensen het kunnen nabootsen...