Japanese Power
Donateur
Ik wel hoor @Bakkertje of groeien de paddestoelen bij jou tussen de deurrubbers
Maar al je contacten werden gek van alle appjes die hij verstuurde.....Daar heb ik m'n iPhone maar gegeven en heb ik hem vervolgens niet meer gehoord
Geen zorgen Ed, 3 x klikken op de homebutton en ouderlijk toezicht is actief.Maar al je contacten werden gek van alle appjes die hij verstuurde.....
Ach mij maakt het niets uit want sta toch niet in je contacten lijst......Geen zorgen Ed, 3 x klikken op de homebutton en ouderlijk toezicht is actief.
Laten we het contact maar gewoon via het forum houden EdAch mij maakt het niets uit want sta toch niet in je contacten lijst... toch?
De eerste tankbeurt is een feit. Ook maar even toegevoegd aan m’n handtekening.Vandaag ook maar vast een spritmonitor account aangemaakt voor de Kodiaq.
geen enkel merk !Volgens mij haalt nog niemand het normverbruik of komt er maar in de buurt op dit moment
En dan zelfs kan het nog alle kanten op.Bij de 10K wordt het pas realistischer wat het gemiddeld gaat doen.
Ook een Prius niet. Fabrieksopgave 1:27,4. Mijn gebruik na 138K in 5 jaar lag rond de 1:17...geen enkel merk !
Zelfs de Tesla niet....
Tsja dit vind ik echt te triest voor woorden, zeker als er ook nog zo'n lage bijtelling op zat.Ook een Prius niet. Fabrieksopgave 1:27,4. Mijn gebruik na 138K in 5 jaar lag rond de 1:17...