Japanese Power - T5 California

Japanese Power

Donateur
Vanmorgen een ochtendje in het hol van de leeuw zitten werken tussen allemaal schitterende California’s bij Volkswagen Campercentrum in Amersfoort. Kost een paar centen maar het ziet er verbluffend uit zo’n nieuwe strakke hemel. Erg blij mee.

Kreeg trouwens de complimenten van de monteur dat de Cali er nog zo goed uitziet, ook motorisch. Toch leuk als hij dat nog even apart komt zeggen.

IMG_8003.jpeg

IMG_8002.jpeg

IMG_8001.jpeg

IMG_7999.jpeg

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Ziet er zo van foto's netjes uit !
Zal wat kosten maar is wel weer als nieuw....
En altijd wel lekker als je een veer in je kont gestoken krijgt dat het er netjes uit ziet....
Als je maar niet naast je schoenen er van gaat lopen, want dan zitten wij in de stank ..... :koffie:

Japanese Power

Donateur
Vandaag op het camperforum al m'n 150 posts volledig geleegd. Misschien niet de netste manier maar de keren dat ik er door zo'n azijnzeiker niet netjes ben bejegend hebben mij tot deze beslissing gepushed. Ik heb in al die jaren hier nog nooit zulke botte uitspraken over me heen gehad.

Ik heb de mods ingelicht en nog geen 5 minuten later waren vrijwel alle sporen uitgewist. Alleen blijven de replies nog ergens zweven maar verwijzen ze nergens meer naar.

Kortom, ik zal jullie wat vaker blijven spammen in dit topic, voor zover ik online ben, want dat is de laatste tijd aanzienlijk minder...

EdK

Forumguru
want dat is de laatste tijd aanzienlijk minder...
Maar goed je hebt weer tijd over omdat je weg gevlucht bent...
Enne die azijnmakers die hebben een ban for life gekregen ??

En tsja op vakantie blijven dat ook azijn zeikers hoor !!
Met storingen komen wij die ook wel eens tegen, maar ja met een A'dam accent zeik ik ze dan vaak ook lekker af......
Ooit één wel eens me zakelijke telefoon overhandigd zodat hij dan meteen me chef kon bellen.....
Want ja als je het zegt te gaan doen, dan moet je het ook doen vind ik dan en dan ook niet uitstellen... :D

Me chef heeft hem nooit gesproken......:deuk:

Japanese Power

Donateur
Van de mods enkele keren PB gehad dat ik de persoon goed op z'n plek had gezet, maar ik heb geen zin dat te blijven doen. Ging zelfs zover dat mensen me in PB gingen aanspreken op mijn posts.

Jullie kennen me een beetje en ik ben ervan overtuigd dat die inhoud wel strookte. Ik kan veel hebben maar soms is het opperdepop. Weg. Doei. Bye bye.

Mijn zeer zorgvuldig geformuleerde laatste post heeft het enkele minuten volgehouden en is daarna direct geëlimineerd voordat hij gelezen kon worden. Houden in mijn optiek niet van klokkenluiders daar...

JeSko

Forumguru
Zielig gedoe, valt me op dat het op vele forums zo gaat, althans, degene die nog leven. Lijkt wel alsof die forums gebruikt worden als rioolputjes om te ventileren en te koeioneren. Bah.

Verwen ons hier dan maar met die mooie camper verhalen Johan, de zuurtegraad is hier een pak lager :)

EdK

Forumguru
Maar goed de rotte appel word dus niet aangepakt maar degene die de rotte appel uit de fruitschaal wil hebben die dus wel....
Tsja beetje de omgekeerde wereld dus....
Misschien hadden we allen lid moeten worden daar........ :pieker:

PizzaPieter

Donateur
Heb zoiets ook gehad bij het caravan forum. Zaten een paar gasten tussen die 'alles wisten' en als ik uit ervaring maar een bepaalde oplossingsmogelijkheid wilde voorstellen werd ik als nitwit neergezet door de 'allesweters'. Heel irritant.

Ook doei!

PS: ik kreeg ook wel eens PB op dit forum, hoor

Bovenaan Onderaan