Japanese Power - T5 California

Herzog Jan

Forumguru
Mooi dat je zo veel op pad bent met de Cali. Heb je 'm toch niet voor nix gekocht.
Ben nog steeds zoekende, in het woud der cowboys en Hollywoodprijzen is het aardig vol. Gelukkig heb ik geen haast.
Het plan is om dan vrijdags na het werk met de motorfiets op aanhanger erachter een uurtje of 3 te rijden richting leuke stuurweggetjes. Sauerland, Westerwald, Mosel, noem maar op. 's Avonds de buscamper parkeren, biertje en naar bed, Zaterdags op tijd koffie en dan gas er op. Dan kan ik lekker de hele dag motorrijden. Daarna weer een biertje (of een paar meer) en 's zondags op tijd naar huis.

Japanese Power

Donateur
Een volgend project is in wording. De basis staat. Maar nu is het schetsen, ideeën opdoen en meer. Geen wrap maar wel een unieke bestickering, eigen ontwerp. Iets met tekst, iets met een logo, iets met wilde dieren uit Scandinavie... We zijn er nog niet uit. Maar we hebben de tijd. Zal na de winter worden als het geplakt gaat worden gok ik zo.

Het ontwerp kan alle kanten nog op gaan :giggle: .

Cali ontwerp.png

Japanese Power

Donateur
Haha ja. Ideetjes genoeg te vinden online. We gaan het zien. Genoeg ideetjes in het hoofd. Nu nog de juiste touch zien te vinden met toestemming van vrouwlief natuurlijk.

EdK

Forumguru
Zou hem vol met bloemen plakken, zeg maar zoals de vroegere transporters als flowerpower busje....
Lekker fleurig, net als jij en je vrouw ........ toch ? :D

Japanese Power

Donateur
Na een x aantal uurtjes schetsen waarbij 10-tallen ideeën zijn gepasseerd is de richting (voorlopig) bepaald.
Of dat dit het definitief wordt weten we niet maar we hebben bij deze schetsen een positief gevoel.
En qua kleur van de folie zullen we met de leverancier ter plekke moeten kijken wat het mooiste uitkomt.
Niet te opvallend maar ook niet wegvallend. Soort ton-sur-ton maar een tikkie opvallender ;)

Cali 1.png

Cali 2.png

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan