Japanese Power - T5 California

EdK

Forumguru
En jullie hebben dus duidelijk een bloedhekel om te wuiven tijdens de rit ?
Maar een zonwerende folie is altijd netter dan van die gordijntjes.... :koffie:
 

Japanese Power

Donateur
Einde ochtend kreeg ik een belletje van LRS dat de Cali weer klaar stond. Wow, lekker snel. Ben benieuwd.

Vanavond tussen eten en zwemmen opgehaald bij Lee-roy. We hebben de ramen tussen de B -en C-stijl en het achterraam aan de binnenzijde laten beplakken met CH20 raamfolie. Die vormt samen met de al aanwezige af fabriek tinting van het dubbele glas voor hele donkere ramen. De ramen van de C-D stijl hebben we aan de buitenzijde laten wrappen met zwarte Hexis folie. Staat lekker dik zo. Ik heb helaas alleen een foto kunnen maken tussen de buien door. Later zal ik wel een keer wat fraaiere plaatjes posten.

IMG_6025.jpeg
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Ja dat is inderdaad lekker dik!! Zou in de toekomst nog wel iets voor mij zijn zo'n T5, vind dit echt dik dik dik! Velgen de donkere ramen en die sidebars maken hem echt stoer. :jaja::jaja::jaja:
 

EdK

Forumguru
Als het zo erg steekt dan doe je dat zelfs in de stromende regen en daarna gewoon onder de warme douche !
Vroeger liep je ook in elke plas te stampen en als je moeder dan zei het niet te doen deed je het nog een keer........ :koffie:
Enne geen paraplu in de deur bij die T5 ???
 

Kanerr

Forumguru
Ramen tinten altijd fijn!
Wel had ik gekozen voor glanszwarte folie in plaats van mat maar dat is mijn smaak :)

Het gaat er wel een stuk beter uit zien zonder die achterlijke fietsendrager.
 

leon-cupra

Forumguru
Ja dat is inderdaad lekker dik!! Zou in de toekomst nog wel iets voor mij zijn zo'n T5, vind dit echt dik dik dik! Velgen de donkere ramen en die sidebars maken hem echt stoer. :jaja::jaja::jaja:
Zoiets dan Jef ?? ;) Staat ook nog op luchtvering. Achteraf laten inbouwen (serieus prijskaartje) en wettelijk.
Werkcamionette van de maat van mijn broer (de man van de ferrari en de porsche)

1726167474088.png
1726167503901.png
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Ja die VW bussen zijn enorm enorm duur, maar het kan nog gekker... Laatst zei m'n broertj nog dat zijn werkmakker een nieuwe Sprinter bus gekocht had, full option bijna 90 k dacht hij.

Enfin, tot zover de off-topic, het is duur voor wat het is laat het ons daarop houden.
 

Japanese Power

Donateur
De originele bekleding van de Cali ziet er nog uit om door een ringetje te halen. Maar we kennen onze pappenheimers een beetje. En dan heb ik het vooral over onze jongste en natuurlijk onze hond. Leef je off-grid in de natuur, dan ben je niet geheel schoon en is het wachten op vlekken in de bekleding. Want die is wel schoon te krijgen maar niet afneembaar als het te gek wordt. En de basiskleur van de bekleding is ook nogal licht van kleur (Indian Summer).

Zo heb ik afgelopen week een complete set nieuwe hoezen van Bear-Lock op de kop getikt via MP: 2 voorstoelen + de achterbank. Vanavond heb ik de voorstoelen bekleed en morgen hoop ik de achterbank te doen. Pasvorm is superstrak. Kijken of ze zo blijven ;)

Ben zelf niet direct een voorstander van stoelhoezen maar hier gaat praktisch toch echt vóór esthetisch.

IMG_6035.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
Geen idee. Achterin liggen ze al. Nu voorin ook nog? In destijds de Kodiaq en nu de Enyaq worden deze ook intensief gebruikt.
 

Arjan1985

Forumguru
Gewoon schoentjes uit tijdens rijden ;) alleen kan je ze niet kwijt zoals een vrachtwagen zo’n mooi opbergvakje heeft. @Japanese Power wellicht is een GPS tracker nog een optie als extra beveiliging naast die bear lock. Is eenvoudig in te bouwen.
 

Japanese Power

Donateur
Afgelopen week van diverse webshops weer een aantal spulletje binnengekregen voor onze Cali, gistermorgen zijn we naar de VW Campershop in Amersfoort geweest waar we ook nog een aantal zaken hebben aangeschaft. Gisteren en vandaag lekker aan het demonteren, schoonmaken, smeren en inrichten geweest. Leuk om te doen.

De fietsendrager is gisteren verwijderd en vandaag al verkocht. Blijkt alleen dat de drager nooit 100% goed zat geplaatst waardoor er nu een deukje (buiten het zicht) in het dak zit. En ook had een van de vorige eigenaren speciale lakbeschermingsfolie op diverse plaatsen aangebracht. 9 van de 10 heb ik netjes kunnen verwijderen maar de folie die onderaan de rand van de klep zit kan ik niet verwijderen. Keurig warm geföhnd maar dan blijkt dat de sticker de lak aan de onderzijde van de klep gewoon kapot heeft getrokken in de loop van de jaren. Die heb ik dus even laten zitten. Baal er wel van maar gelukkig roest het niet. Maar ik wil het wel opgelost hebben een keer. Prio ligt wat lager omdat hij nog goed vast zit.

Vanavond even wat snelle pica’s gemaakt met de iPhone. Blij met ons huisje op wielen.

IMG_6061.jpeg

IMG_6065.jpeg

IMG_6068.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan