Afgelopen week van diverse webshops weer een aantal spulletje binnengekregen voor onze Cali, gistermorgen zijn we naar de VW Campershop in Amersfoort geweest waar we ook nog een aantal zaken hebben aangeschaft. Gisteren en vandaag lekker aan het demonteren, schoonmaken, smeren en inrichten geweest. Leuk om te doen.
De fietsendrager is gisteren verwijderd en vandaag al verkocht. Blijkt alleen dat de drager nooit 100% goed zat geplaatst waardoor er nu een deukje (buiten het zicht) in het dak zit. En ook had een van de vorige eigenaren speciale lakbeschermingsfolie op diverse plaatsen aangebracht. 9 van de 10 heb ik netjes kunnen verwijderen maar de folie die onderaan de rand van de klep zit kan ik niet verwijderen. Keurig warm geföhnd maar dan blijkt dat de sticker de lak aan de onderzijde van de klep gewoon kapot heeft getrokken in de loop van de jaren. Die heb ik dus even laten zitten. Baal er wel van maar gelukkig roest het niet. Maar ik wil het wel opgelost hebben een keer. Prio ligt wat lager omdat hij nog goed vast zit.
Vanavond even wat snelle pica’s gemaakt met de iPhone. Blij met ons huisje op wielen.