Japanese Power - T5 California

Japanese Power

Donateur
Ik heb vanmiddag even met Onntrack gebeld en mijn wensen doorgegeven. Zij kwamen ook op de 400 uit, zoals hier ook werd aangegeven.

IMG_6305.jpeg

Vanmiddag moest ik nog bij de garage zijn met de Cali en heb daar gelijk besproken dat ze komende week de GPS tracker goed verborgen inbouwen. Dat gaat wel goedkomen. Zojuist de bestelling gedaan. Ben benieuwd naar de stabiliteit en betrouwbaarheid.
 

Japanese Power

Donateur
Afgelopen week deze dashmount gekocht voor de Cali, ideaal: onder elke hoek en afstand instelbaar. Supersterke zuignap en MagSafe. Prima ter overbrugging naar ooit een ACP unit ;)

IMG_6307.jpeg

 

Japanese Power

Donateur
In eerste instantie wilde ik de huidige kentekenplaathouder vervangen door een exemplaar zonder ruimte voor tekst maar toen bedacht ik me onderstaande ineens. Even laten printen door een maatje van me, et voila. Zolang het erop zit prima. Eraf kan altijd nog ;).

Voor hen die het niet weten. Jolikids is onze familie nickname. Johan, Lianne en de kids. En die nickname wordt voor heel zaken gebruikt ;).

IMG_6099.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
Vandaag was weer een knutseldag voor de Cali. Als 1e is de GPS tracker goed verborgen ingebouwd en getest. Ideaal. Tot op 5 meter nauwkeurig en verbluffend veel opties qua instellingen.

Als 2e stond het ombouwen van de oude 12V DIN aansluiting naar een dubbele USB met permanente stroom. USB-poorten waren in 2007 nog niet zo standaard (lees: ze bestonden nog niet) in auto’s. Ondertussen hebben we op diverse punten in de auto USB-punten zitten. Wel zo prettig en allen voorzien van permanente stroom. Niet dat je ‘s-nachts 3 mobiele apparaten en nog wat andere apparatuur wilt opladen, want dan moeten we even de walstroom bijprikken.

fd99a00b-03a1-48e6-96dd-3184d8054261.jpeg

IMG_6546.jpeg

En als 3e hebben we het gasalarm ook aangesloten. Ook voorzien van permanente stroom. Was een nuttig dagje.

O ja, de remolie is ook gelijk vervangen. Deze staat voor elke 2 jaar in de interval maar gezien het weinige aantal kilometers dat de vorige eigenaar ermee reed was deze een jaartje opgeschoven. Kortom: zwarte koffie eruit en schone appelsap erin. Met het oog op onze bergtrip eind oktober geen onnodige luxe.
 

Japanese Power

Donateur
Dubbele USB 2. Genoeg kabels nog voorlopig die ook van USB 2 naar C gaan. Als ik thuis kijk naar de 4 stopcontacten in de keuken met en USB 2 èn USB C worden beiden nog heel veel gebruikt. Over een aantal jaren zien we wel verder maar ik snap je vraag @Rallye
 

Japanese Power

Donateur
Jaja. De Onntrack 400 is sinds vrijdagmorgen actief. Vanaf moment van inbouwen wordt alles heel goed weergegeven. De locatie in de app ligt enkele meters naast de werkelijkheid maar dat is peanuts. En nu kijken of dit in de toekomst zo blijft. Wel even de alarmen nagelopen van de app. De interface van de app heeft veel mogelijkheden. All-over conclusie: tevreden voor die 150 euro.

IMG_6562.png
 
Bovenaan Onderaan