Japanese Power tussen de Skoda's

B.Stuurder

Forumguru
Nou, mijn bestelde Kodiaq is al binnen, alleen zitten niet de 19" Crater-velgen eronder maar de 19" Triglav. Ach, wat maakt het uit, de kleur is in elk geval goed: Moon White: STOERRRRR. Tsja, zoonlief is blij met z'n Kodiaq, nu moet papa nog even wachten op de 1:1 uitvoering...

Ik ben blij dat het jou niet uitmaakt, maar ik zou geen andere velgen zonder slag of stoot accepteren. Daar kunnen ze op zijn minst wat tegenover stellen toch?

B.Stuurder

Forumguru
Tja @Japanese Power, bij mij ontstond er zelfs een lichte commotie omdat ik zo snel Forumguru was geworden. Sommigen werden er een beetje prikkelbaar van en anderen trokken conclusies kan ik me herinneren :deuk:
Maar uiteindelijk wordt je wel opgenomen in de grote groep hoor, zeker als je straks dan eindelijk je Skoda hebt, dan kun je ook naar buiten rennen om te checken hoe dat euvel bij jou nou eigenlijk zit. Ik heb daar ook 6 maanden smachtend op gewacht :D:deuk:

De volgende onvermijdbare stap is natuurlijk.....Donateur worden!

Rosinfield

† In Memoriam
Die kwalificaties als forumguru enz zijn leuk, maar er moet verder geen enkele waarde aan worden gehecht. Per slot van rekening wordt zo'n status louter toegekend ogv het aantal posts, ongeacht de kwalitatieve waarde. Wat mij betreft heeft iedereen hier exact hetzelfde recht van spreken, of het nu een guru met duizenden posts is of een lid dat zich net heeft aangemeld.

Japanese Power

Donateur
Bij een guru denk in altijd aan iemand die alle wijsheid in pacht heeft. Bij alle andere fora zat ik pas na 1000 berichten op dit nivo. :sterretjes: En ik blijf ik, net als jullie allemaal. Behalve dat ik (nog g)een Skoda heb :banghead:.

CDK

Forumguru
Bij een guru denk in altijd aan iemand die alle wijsheid in pacht heeft. Bij alle andere fora zat ik pas na 1000 berichten op dit nivo. :sterretjes: En ik blijf ik, net als jullie allemaal. Behalve dat ik (nog g)een Skoda heb :banghead:.

Voorheen was dat hier ook pas na 1000 berichten dacht ik....

Rosinfield

† In Memoriam
Als je denkt dat je de wijsheid in pacht hebt, of anderen schrijven je dat toe, is het tijd je ernstig zorgen te maken over je geestelijke gezondheid ;)

Bovenaan Onderaan